Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستال پالاس 0 – سیتی 2؛ سیتیزن‌ها در یک قدمی قهرمانی

© REUTERS / Gareth CopleyManchester City
Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
منچسترستی در خانۀ کریستال پالاس به برتری رسید و خودش را به قهرمانی نزدیک‌تر ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی پس از پیروزی ارزشمند برابر پاریسن‌جرمن در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز در ورزشگاه سلهورست پارک، مهمان کریستال پالاس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-2 شکست دهد.

پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
چلسی و سیتی به فینال برسند بازی در انگلستان برگزار می‌شود

سیتی که در این دیدار به اکثر ستاره‌هایش استراحت داده بود، در 45 نخست موفق به باز کردن دروازه‌ حریف نشد و نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گُل به پایان رسید.

شاگردان گواردیولا در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری خلق کردند و در دو دقیقه موفق به زدن دو گُل شدند و کار حریف را تمام کردند.

این تیم در دقیقه 57 و 59 توسط سرخیو آگوئرو و فران تورس به گُل رسید و با همین نتیجه پیروزش شد تا خودش در یک قدمی قهرمانی ببیند.

با این پیروزی منچسترسیتی 80 امتیازی شد و همچنان در رده نخست جدول یکه‌تاز ماند و کریستال پالاس نیز در رده سیزدهم قرار گرفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала