Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی لیخت 'دوست دارد کاپیتان یووه شود'

© AFP 2023 / Franck FifeНидерландский футболист Маттейс де Лигт с подругой на церемонии вручения премии "Золотой мяч" в Париже
Нидерландский футболист Маттейс де Лигт с подругой на церемонии вручения премии Золотой мяч в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
ماتیاس دی لیخت بازی در یوونتوس را برایش یک افتخار میداند و آرزو دارد روزی کاپیتان بیانکونری شود.

به گزارش اسپوتنیک، این مدافع هلندی که مدتی است دوباره در رادار بارسلوناق رار گرفته، به نظر می رسد کاملاً به بیانکونری متعهد و تمرکزش را روی این تیم گذاشته است.

دی لیخت به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "برای من افتخار است که در یوونتوس بازی کنم و دوست دارم که روزی می توانم کاپیتان این تیم شوم، البته فکر میکنم روزی خواهم شد."

وی گفت:"اینکه فعلا کاپیتان تیم ملی نیستم، مهم نیست، زیرا در حال حاضر چهار کاپیتان در تیم حضور دارند که سالهاست در این تیم بازی کرده اند. نکته مهم برای من این است که خوب بازی کنم و به تیمی کمک کنم. مربی تصمیم می گیرد که کاپیتان چه بازیکنی باشد. "

این مدافع هلندی در خصوص شرایط یوونتوس در این فصل نیز گفت: "ما برای کسب برد و جایگاه خوب در جدول بیشتر تلاش کنیم، به خصوص در این مرحله از فصل. ما به ذهنیت قوی و شجاعت بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم نتایج دل خواه را کسب کنیم.

ملی پوش هلندی تورینی ها گفت: از اینکه در این فصل فقط یک گل به ثمر رساندم، ناامید شدم، به همین خاطر می خواهم به کیفیت بازی ام اضافه کنم. به نظرم همه ما باید بهترعمل کنیم، مخصوصا در ارسال هوایی کرنر و ضربات سر. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала