کانادا تزریق واکسن جانسون و جانسون را تعلیق می کند

© REUTERS / Dado Ruvic کانادا تزریق واکسن جانسون و جانسون را تعلیق می کند
 کانادا تزریق واکسن جانسون و جانسون را تعلیق می کند   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
عضو شوید
کانادا به دلیل نگرانی در مورد کیفیت واکسن جانسون موقتاً از اولین گروه واکسن های تولید شده توسط این شرکت دارو سازی را استفاده نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک وزارت بهداشت کانادا گفت: کشورش به دلیل نگرانی در مورد کیفیت واکسن جانسون در میان تعطیل شدن یک مرکز تولید در ایالات متحده، موقتاً از اولین گروه واکسن های تولید شده توسط جانسن را استفاده نخواهد کرد.

Шприц и ампула на фоне логотипа AstraZeneca - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
آمریکا 60 میلیون دوز واکسن آسترازنکا را به کشورهای دیگر می‌دهد

پیش از این، سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) گزارش داده بود كه موارد آلودگی گسترده واكسن های Johnson & Johnson تولید شده در كارخانه شركت بیوتكنولوژی Emergent BioSolutions در بالتیمور را پیدا كرده است كه مجبور به عدم بهره برداری از این مجتمع شد.

طبق گفته وزارت بهداشت کانادا، دارویی که در مرکز Emergent, تولید شد، از آن در تولید واکسن Janssen استفاده شد. طوری که این  وزارت بهداشت توضیح می داد، این ماده دارویی ابتدا باید تحت فرآیند قرار گیرد تا واکسن شود. با این حال، محصول نهایی ، واکسن های Janssen ، در کارخانه دیگری در خارج از ایالات متحده تولید شد. طبق اعلام کانال CBC، کانادا 300 هزار دوز دارو در 28 اپریل دریافت کرده است.

پیش از این، تنظیم کننده های پزشکی ایالات متحده FDA و CDC محدودیت استفاده از واکسن ویروس کرونا توسط جانسون و جانسون را لغو کردند. هر دو تنظیم کننده معتقدند که استفاده از واکسن باید ادامه یابد و از ایمن و موثر بودن آن اطمینان دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала