Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض هواداران خشمگین یونایتد در اولدترافورد + عکس‌/ویدیو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اولدترافورد Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Ростов"
ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
هزاران تم از هواداران عصبانی منچستر یونایتد قبل از بازی من‌یونایتد با لیورپول به داخل زمین ورزشگاه اولدترافورد داخل شدند و در اعتراض به صاحبان باشگاه تجمع نمودند.

به گزارش اسپوتنیک؛ هزاران تن از هواداران خشمگین منچستریونایتد قبل از تقابل این تیم با لیورپول وارد زمین بازی شدند و در مقابل خانواده گلیزر (مالکان باشگاه) اعتراض کردند.
آنان به زمین حمله‌ور شدند و حتی دوربین‌ها را شکستند که برگزاری بازی دو تیم را به تعویق انداخت.
این امر پس از محاصره ورودی‌های هتل لاوری در محل اقامت بازیکنان و کارکنان یونایتد انجام شد.
در سوی مقابل بازیکنان لیورپول در هتل محل اقامت شان توسط پولیس منچستر نگه داشته شد، در حالی ‌که گزارش شده که مایکل الیور داور مسابقه از زمین دور شده است.


مقامات اولدترافورد جلسه‌ای اضطراری تشکیل دادند تا مشخص شود که آیا پروتکل‌های کوید 19 پس از حمله به استادیوم نقض شده است یا خیر.
هواداران هنگام رفتن به داخل زمین فریاد می‌زدند: "ما می‌خواهیم گلیزرز بیرون شود" و "یونایتد ، یونایتد"
یکی از معترضین در حال برداشتن سه پایه دوربین از موقعیت رسانه‌ای کنار زمین و پرتاب آن به داخل چمن بود.
دیگران سعی در پایین آمدن از تونل داشتند، در حالی‌که دیگری پرچم کرنر را گرفت و برخی از تیرک یکی از گلها به بیرون برده شد. بسیاری از آنها بطری‌های آبجو در دست داشتند.
بعداً تصاویر تلویزیونی از داخل زمین تعداد کمتری از هواداران را که هنوز در داخل ورزشگاه بودند نشان می‌داد که برخی از چوکی‌ها را بلند کردند تا به مهمانان طعنه بزنند.
پیش از این نیز هزاران نفر در یک اعتراض سازمان یافته در خارج از اولدترافورد علیه خانواده گلیزر و تلاش آنها برای ثبت نام یونایتد در سوپرلیگ اروپا گرد هم آمده بودند.


اعتقاد بر این است کسانی که به زمین دسترسی پیدا کردند، با وجود تلاش مأموران امنیتی برای جلوگیری از این اتفاق، از طریق تونل مونیخ و پس از سد کردن موانع، این کار را کردند.
در زمان عزیمت موتر حامل بازیکنان پولیس دخالت کرد و حلقه‌ای از پولیس ضد شورش پله‌های منتهی به ورودی هتل را محاصره کرده تا بازیکنان بتوانند با خیال راحت وارد شوند.
ده‌ها پولیس با تجهیزات ضد شورش در صف ایستاده‌اند تا معترضین را از فاصله ورودی تا هتل لاوری دور نگه دارند.
یونایتد یکی از شش باشگاه لیگ برتری بود که در ماه گذشته در پروژه سوپرلیگ محکوم شده ثبت نام کرد. همه آنها 48 ساعت بعد به دنبال واکنش شدید جامعه فوتبال گسترده کنار کشیدند.
جوئل گلیزر به دلیل ثبت نام در پروژه محکومیت سوپرلیگ از هواداران عذرخواهی کرد اما بسیاری از هواداران یونایتد در اعتراض پلاکاردهایی با عنوان "عذرخواهی پذیرفته نشد" را حمل کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала