Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امبابپه به بازی با سیتی می‌رسد

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
همه چیز نشان می‌دهد که کیلیان امباپه می‌تواند در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی، پی‌اس‌جی را همراهی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌ژرمن امیدوار است تا این سه شنبه برای بازی بازگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در اتحاد، روی کیلیان امباپه حساب کند. امباپه در روز شنبه در جریان پیروزی مقابل لنز (2-1) به دلیل انقباض در ران راست آسیب دید و به همین دلیل، حضور وی در بازی برگشت مقابل سیتیزن‌ها شک و تردید ایجاد کرده است. (در‌حالی‌که بازی رفت دو تیم در پارک د پرنسس 2-1 به سود سیتی شد.)

با این حال مربی پاریسی‌ها اشاره کرد که امباپه، همراه با نیمار شخصیت برجسته PSG قادر به بازی برگشت هستند. پوچتینو روز شنبه، بازیابی ستاره‌های خود را "خوش بینانه" اعلام کرد. سرمربی آرجانتینی در اتحاد نمی‌تواند روی ادریسا گانا حساب کند که پس از اخراج در بازی رفت به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داد. دانیلو پریرا یا آندر هررا می‌توانند جایگزین گوئیه شوند مگر اینکه پوچتینو تصمیم بگیرد که مارکو وراتی را به نیمکت ببرد.

پاری‌سن‌ژرمن اگر بخواهد دومین فینال متوالی خود در لیگ قهرمانان اروپا را بازی کند، باید نتیجه 1-2 را جبران کند.

این در حالی‌ست که پاریسی‌ها در سال 2020 (اولین بار در تاریخ شان) به فینال رسیدند اما در لیسبون مقابل بایرن شکست خوردند و جام را از دست دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала