Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف مذاکرات تمدید قرارداد میلان با دوناروما

© AP Photo / Thanassis Stavrakisدوناروما دروازه بان میلان
دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
مذاکرات تمدید قرارداد دوناروما با آ ث میلان به دلیل دخالت هواداران در محل تمرین، از سوی باشگاه متوقف شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پائولو مالدینی مدیر فنی آث میلان می‌گوید که پس از حضور گروهی از هواداران در محل تمرین باشگاه و مقابل شدن با جانلوئیجی دوناروما به دلیل رسیدگی مستقیم به تمدید قرارداد، مذاکرات تمدید تا پایان فصل متوقف شده است.

خبرگزاری ایتالیایی ANSA گزارش داده که هواداران به این دروازه‌بان گفتند که او نباید در دیدار حساس میلان در سری آ مقابل یوونتوس در روز یکشنبه آینده بازی کند، مگر این‌که قراردادش را تمدید کند.

مالدینی به ANSA گفت: "تکرار قاطعانه مهم است که هیچ کس خارج از میلان نمی‌تواند تصمیم بگیرد چه کسی بازی نماید و چه کسی قرارداد خود را تمدید می‌کند. در مورد مسائل مربوط به قرارداد، انتخاب‌های خاص به مربی، زمین فوتبال و باشگاه بستگی دارد."

دوناروما تنها بازیکن اصلی میلان نیست که به زودی از قرارداد خارج خواهد شد، زیرا هاکان چاهان اوغلو هنوز هم توافق نکرده قرارداد جدیدی را امضا نماید. اما مالدینی گفت که تا پایان فصل و تا 23 می هیچ پیشرفتی در مورد تمدید وجود نخواهد داشت.

وی گفت: "از این لحظه هر مذاكره در مورد تمدید تا پایان فصل متوقف است، تا تیم فقط روی لیگ تمركز كند. در این بین ما مانند گذشته همیشه از بازیکنان خود محافظت خواهیم کرد."

چاهان اوغلو گلزنی کرد و دوناروما دروازه خود را بسته نگه داشت در حالی‌که میلان شنبه 2-0 بنوونتو را شکست داد و به رده دوم سری آ دوباره برگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала