Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد مادرید به سینه رونالدو؛ اولدترافورد یا پاریس مقصد بعدی

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
بنا بر ادعای مارکای اسپانیا، رئال مادرید علاقمند بازگشت رونالدو نیست و در سوی دیگر اما دو باشگاه پی‌اس‌جی و من‌یونایتد همچنان در رقابت برای جذب او هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ نشریه مارکا با انتشار خبری مدعی شد که کریستیانو رونالدو می‌خواهد یوونتوس را ترک کند و دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و منچستر یونایتد در حال جدال برای جذب او هستند، در حالی‌که رئال مادرید علاقه‌ای به این موضوع ندارد.

همچنان گاتزتا دلو اسپورت در اوایل هفته جاری گزارش داد كه کریستیانو به دنبال راهی برای فرار از یوونتوس است.

بانوی پیر پس از از دست دادن دهمین اسکودتو متوالی، در تلاش کسب سهمیه لیگ قهرمانان این فصل است.

مارکا تأیید می‌کند که رونالدو می‌خواهد در تابستان تورین را ترک کند. اگرچه اولین گزینه او بازگشت به رئال مادرید است اما مادریدی‌ها قبلاً به سوپراستار پرتگالی اطلاع داده‌اند که علاقه‌ای به استقبال او از این باشگاه ندارند.

گفته می‌شود که این بازیکن 36 ساله به هم تیمی‌های سابق خود و فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید پیام کوتاه ارسال کرده اما نتوانسته راهی برای بازگشت به برنابئو پیدا کند.

با این حال منچستر یونایتد و PSG در رقابت برای جذب مهاجم افسانه‌ای که می‌خواهد به بازی در یکی از باشگاه‌های برتر اروپا ادامه دهد، باقی مانده‌اند. در حالی‌که‌ قرارداد رونالدو با یوونتوس در سال 2022 به پایان می‌رسد.

گفته می‌شود نماینده او خورخه مندز با مدیران شیاطین سرخ رابطه خوبی دارد و این رابطه می‌تواند سفر او را به اولدترافورد منتهی نماید.

او سالانه 31 میلیون یورو درآمد دارد و اگر می‌خواهد یوونتوس را در تابستان ترک کند، باید دستمزد خود را کاهش دهد و بانوی پیر می‌تواند رونالدو را در پایان فصل فقط با 29 میلیون یورو بفروشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала