Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت راموس در طلایی ترین دیدار فصل رئال

© REUTERS / Vincent WestSergio Ramos, el futbolista de Real Madrid
Sergio Ramos, el futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید امیدوار است بتواند زوج دفاعی مستحکم تیمش سرخیو راموس و رافائل واران را پس از مدت ها در دیدار حساس مقابل چلسی در اختیار داشته باشد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم های چلسی و رئال مادرید پس از تساوی 1-1 هفته گذشته در آلفردو دی استفانو، چهارشنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریچ برای مشخص کردن دومین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

بهترین خبر برای زیدانی که مدت هاست خط دفاعش بی ثبات است، بازگشت سرخیو راموس به میادین است.

راموس که هفته پیش به تمرینات تیمش بازگشت در دیدار شب گذشته مقابل اوساسونا هم بازی نکرد تا به آمادگی کامل برای همراهی تیمش در بازی برگشت مقابل چلسی برسد.

کاپیتان راموس پس از مصدومیت از ناحیه ساق پا، از اواخر ماه مارچ تا کنون به میدان نرفته است و چهارشنبه در یکی از حساس ترین بازی های فصل تیمش به مستطیل سبز باز خواهد گشت.

این در حالیست که شب گذشته خبر مصدومیت واران و تعویض او در بین دو نیمه دیدار اوساسونا باعث نگرانی کدر فنی و هواداران این تیم در آستانه دیدار با چلسی شده است.

بدون شک بازگشت راموس به ترکیب رئال که همیشه بعنوان یک رهبر هم در خط دفاع و در هم فاز هجومی موثر بوده، میتواند تاثیر زیادی در روند بازی تیم زیدان بگذارد.

زیدان در نشست خبری دیشب هم از بازگشت کاپیتان تیمش استقبال کرد و گفت امیدوار است راموس در بازی چهارشنبه شب تیمش را همراهی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала