Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار: "هر هوادار پی‌اس‌جی باید به ما باور داشته باشد"

© © Manu Fernandez / Pool via REUTERSÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
نیمارجونیور مُهاجم پاریسی‌ها پیش از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی، با رسانه‌های داخلی این باشگاه مصاحبه کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پاری‌سن‌ژرمن سه شنبه هفته آینده در مهمترین بازی فصل تاکنون، به مصاف منچسترسیتی می‌رود و این می‌تواند تأثیرات ماندگاری بر روی پروژه ناصر الخلیفی در پاریس و تیم پپ گواردیولا و همچنین هر دو باشگاه در آستانه دستیابی به آرزوی دیرینه آنها برای فتح اروپا داشته باشد.

پاری‌سن‌ژرمن در خانه‌اش با حساب 2-1 دیدار رفت را واگذار نمود و باید پس از حذف بایرن مونیخ قهرمان فصل قبل، در بهترین حالت برای غلبه بر سیتی وارد اتحاد شود. نیمار که نزدیک به توافق بر سر قرارداد جدید برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن است، اطمینان دارد که تیم لیگ فرانسوی می‌تواند برای دومین فصل متوالی به فینال برسد.

نیمار گفت: "من اولین نفری خواهم بود که برای تیم نبرد می‌کنم. اولین کاری که باید قبل از بازی انجام دهیم استراحت است. ما یک بازی رفت بسیار پیچیده مقابل منچسترسیتی داشتیم، اما باید به خود ایمان داشته باشیم، با وجود آنچه که آمار علیه ماست."

او در ادامه تصریح کرد: "فکر می‌کنم هر طرفدار PSG باید به ما باور داشته باشد. من در خط مقدم خواهم بود و اولین نفری خواهم بود که برای تیم نبرد می‌کنم. من بهترین بازی خود را در این بازی ارائه خواهم داد و همه تلاش خود را می‌کنم تا نتیجه را به نفع خود بسازیم، حتی اگر مجبور باشیم در زمین بمیریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала