Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هالند و امباپه به رئال نیاز دارند؛ نه رئال به آن‌ها!

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
عضو شوید
مدت هاست که گفته میشود که باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب یکی یا هر دو بازیکن جوان و فوق العاده فعلی دنیای فوتبال یعنی ارلینگ هالند و کیلیان امباپه است.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر نمیرسد که رئال مادرید بدون هالند و امباپه نیز به مشکل آنچنانی بر بخورد، هر چند که مادریدی ها احتمالا گزینه اصلی هر دوی این بازیکنان است.

اما سوالی که خلق میشود این است که کدام یک از این دو طرف (امباپه و هالند و رئال مادرید) به دیگری نیاز دارد؟ بدون شک این هالند و امباپه هستند که اگر می خواهند واقعاً عالی باشند به مادرید احتیاج دارند.

رئال مادرید تنها شش بازی تا قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا با تیمی که این فصل توسط مصدومیت های مداوم و زیاد به کلی تخریب شده است، فاصله دارد.

رئال مادرید برای رسیدن به مرحله آخر فصل با شانس قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا نیازی به هالند یا امباپه نداشته است.

شنبه زین الدین زیدان با آلوارو اودریوزولا، ادر میلیتائو، میگوئل گوتیرز، آنتونیو بلانکو، سرجیو آریباس و ایسکو گام مهم دیگری به سوی قهرمانی برداشت.

زیدان بدون دفاع راست و با هفت مصدوم به آنفیلد رفت. رئال در این فصل با 53 مصدومیت روبرو شده است،

هالند و امباپه نیز در تیم های خود بی نظیر بوده اند، تیم های زیادی وجود دارند که می توانند آنچه را که هالند و امباپه درخواست کرده اند به آنها بپردازند، اما هیچ جایی مانند مادرید وجود ندارد.

​چون اگر فقط یک چیز در این فصل مشخص شود این است که، رئال مادرید دارای یک ژن رقابتی منحصر به فرد است. هیچ کس وقتی فصل شروع شد به این تیم شانسی قائل نبود.

حتی بعد از آن در ماه اکتبر، زمانی که شاختار دونتسک استادیوم آلفردو دی استفانو را با بردن رئال مادرید فتح کرد.

 در جنوری این امر مسلم دانسته می شد که هیچ امیدی به کسب قهرمانی در جامی برای رئال مادرید وجود ندارد. اما رئال حالا شانس قهرمانی در دو جام و رقابت معتبر را دارد.

مادرید در تابستان امسال به دنبال خریدهای کهکشانی خواهد بود. تیم به آن احتیاج دارد و این چیزی است که هواداران میخواهند.

با این حال پس از این فصل باید برای هالند یا امباپه روشن باشد که اگر آنها به لوس بلانکوس بپیوندند افتخار آنها خواهد بود.

زیدان دومین مربی بزرگ تاریخ مادرید بعد از دی استفانو، 20 سال پیش زمانی که به عنوان بازیکن به این تیم پیوسته بود، این مسئله را درک کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала