Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار پپ به بازیکنانش قبل مصاف با پی‌اس‌جی

© REUTERS / Fabian BimmerBayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015
Bayern Munich coach Pep Guardiola shouts to his players during their German first division Bundesliga soccer match against VfL Wolfsburg, in Wolfsburg January 30, 2015 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی، به بازیکنانش هشدار داد تا در دیدار با پاریسن‌جرمن، احساساتی نشوند و به خیال راحت پا به این دیدار بگذارند.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی فردا شب در برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اتحاد، میزبان پاریسن‌جرمنی است که در دیدار رفت در ورزشگاه پارک د پرانس، موفق به شکست آن‌ها با نتیجه 1-2 شده بود.

مبابي ونيمار من مباراة الفوز على بايرن ميونخ بذهاب ربع نهائي دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
احتمال غیبت امباپه در دیدار برگشت برابر سیتی، کلیان احساس درد می‌کند

این دیدار برای سیتیزن‌ها بسیار حیاتی است و در صورتی که بتوانند نتیجه رفت را حفظ کنند و یا به تساوی و برتری برسند، می‌توانند مجوز صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برای نخستین‌بار کسب کنند.

در آستانۀ این دیدار حساس، پپ گواردیولا به شاگردانش هشدار داد تا در برابر پاریسن‌جرمن با احتیاط بازی کنند و احساسات را کنار بگذارند.

او در نشست خبری گفت:" اولین بار است که اکثر ما در اینجا کنار حضور داریم. من می‌دانم که برای چه بازی می‌کنیم. در چنین مسابقاتی به احساسات زیادی احتیاج ندارید. آنها تیم فوق‌العاده هستند و همه این را می‌دانند. آنها می‌توانند شرایطی را ایجاد کنند که که برای ما فوق‌العاده دشوار باشد. البته من به کیفیت آنها توجه می‌کنم اما در عین حال می‌دانم که ما هم می‌توانیم چقدر خوب باشیم. فردا باید ساعت 8 شب به میدان برویم و دوباره عملکرد خوبی داشته باشیم. چیز پیچیده ای نیست".

این در حالی‌ست که پاریسن‌جرمن نیز همانند سیتی تا حالا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده است و تمام تلاش خودش را خواهد کرد تا همچون فصل گذشته راهی فینال شود و قهرمانی را از آن خود کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала