Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وضعیت آشفتۀ خط دفاع رئال در آستانه دیدار با چلسی

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
سرخیو راموس مدافع رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
در آستانه دیدار برگشت در دور نیمه‌نهایی برابر چلسی، خط دفاع رئال مادرید وضعیت خوبی ندارد و چند مدافع مهم این تیم احتمالاً مصاف با آبی‌ها را از دست خواهند داد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در شرایطی به مصاف چلسی در خانۀ این تیم می‌رود که در دیدار رفت برابر آبی‌های لندن، با نتیجه 1-1 در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو متوقف شده بود.

رافائل واران - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
رافائل واران بازی حساس برابر چلسی را از دست داد

در آستانۀ این دیدار مهم نظم خط دفاع رئال مادرید به بهم خورده و مصدومیت رافائل واران همه برنامه‌های زیدان را نقش بر آب ساخته است.

مدافع فرانسوی با وجود این که احساس درد داشت، شنبه شب گذشته در مقابل اوساسونا بازی کرد و همین امر سبب شد مصدومیت او تشدید پیدا کند.

واران حالا به دلیل مصدومیت قادر به سفر به لندن نخواهد بود و قطعا بازی با چلسی را از دست خواهد داد.

 فرلاند مندی دیگر مدافع رئال مادرید امروز بدون مشکل در کنار راموس و بقیه تیم تمرین کرد، اما آمادگی کامل برای این دیدار ندارد و این احتمال متصور است که هر دو بازیکن بازی را از ابتدأ شروع نکنند.

فدریکو والورده که توان بازی در سمت راست خط دفاع را دارد، امروز صبح آزمایش کرونا داد و نتیجۀ آزمایش این بازیکن امشب مشخص می شود.

گفته می‌شود که حتی اگر در تمرین فردا این بازیکن حضور پیدا کند، بعید است که برابر چلسی فیکس شود زیرا او در ریتم بازی نیست.

این در حالی‌ست که هنوز دنی کارواخال و لوکاس وازکز دو مدافع دیگر رئال مادرید مصدوم اند و شرایط بازی را ندارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала