پیشنهاد کمیسیون اروپا: کسانی‌ می‌توانند وارد اورپا شوند که واکسین کرونا را تکمیل دریافت کرده باشند

© Sputnik / Magda Gibelli /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد کمیسیون اروپا؛ کسانی‌ می‌توانند وارد اورپا شوند که واکسین کرونا را تکمیل دریافت کرده باشند
پیشنهاد کمیسیون اروپا؛ کسانی‌ می‌توانند وارد اورپا شوند که واکسین کرونا را تکمیل دریافت کرده باشند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
کمیسیون اتحادیه اروپا پیشنهاد کرده است که به کسانی‌ اجازه ورود داده شود که دو هفته قبل از سفر به این اتحادیه، به طور کامل واکسین ضد کرونا تائید شده این اتحادیه را دریافت کرده باشند.

 به گزارش اسپوتنیک، توجه به موفقیت واکسیناسیون و وضعیت کووید-19 در کشورهای دیگر، طبق پیشنهادی که روز دوشنبه توسط کمیسیون اروپا صادر شد، این کمیسیون پیشنهاد می‌کند محدودیت های ورود به اتحادیه اروپا کاهش یابد.

در این سند آمده است: "امروز، كمیسیون از كشورهای عضو دعوت می‌كند تا با در نظر گرفتن پیشرفت واكسیناسیون و بهبود اوضاع همه‌گیری در جهان، از محدودیت های فعلی در سفرهای غیر اجباری به اتحادیه اروپا دهند"

هشدار دانشمندان در مورد خطر بیماری کشنده مغز پس از دریافت واکسین فایزر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
هشدار دانشمندان در مورد خطر بیماری کشنده مغز پس از دریافت واکسین فایزر

گزارش شده است که کمیسیون اروپا پیشنهاد می کند نه تنها از کشورهایی که وضعیت اپیدمیولوژیک خوبی دارند، بلکه به همه افرادی که حداقل دو هفته قبل از سفر واکسینه شده اند اجازه ورود به خاک اروپا را بدهد. در همان زمان، تصریح شده است که واکسین باید یکی از مواردی باشد که توسط تنظیم کننده اروپا تأیید شده است.

در پیشنهاد کمیسیون اروپا آمده است: "کشورهای عضو همچنین می توانند با استفاده از واکسین های ذکر شده توسط سازمان بهداشت جهانی اجازه استفاده اضطراری را بدهند."

قابل ذکر است که واکسین روسی "اسپوتنیک وی" از 4 مارچ تحت بررسی تدریجی سازمان دارویی اروپا قرار دارد که به منظور تأیید واکسین برای استفاده در بازار اروپا انجام می شود. در اوایل سازمان دارویی اروپا ابراز امیدواری کرد که ارزیابی "اسپوتنیک وی" در زمان سریع انجام شود، اما هیچ تاریخی برای تایید واکسین وجود ندارد. طبق گزارش رسانه ها، تایید واکسین روسی اگر مشکلی نداشته باشد در ماه مه پیش بینی شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала