Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اقدامات مسی برای به دست آوردن قهرمانی لالیگا، ترتیب مهمانی و ایجاد اتحاد و هم‌دلی + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAميسي خلال مباراة برشلونة وفالنسيا في الدوري الإسباني
ميسي خلال مباراة برشلونة وفالنسيا في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
کاپیتان بارسلونا برای این که بتواند روحیه تیم را برای جنگندگی و پیروزی برابر حریفان بالا ببرد، در منزلش مهمانی ترتیب داده و همه بازیکنان را به این مهمانی دعوت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا 4 بازی دیگر در رقابت‌های لالیگا دارد و برای کسب عنوان  قهرمانی باید در همۀ این بازی به پیروزی برسد و حریفان این تیم امتیاز از دست دهند.

این تیم شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اتلتیکومادرید، صدرنشین رقابت‌های لالیگا خواهد رفت و دیدار دشواری در پیش دارد.

در آستانه این دیدار مهم، لیونل مسی به عنوان کاپیتان نخست بلوگرانا، برای این که بتواند روحیه تیم‌ را بالا ببرد و اتحاد و هم‌دلی ایجاد کند، در منزلش مهمانی ترتیب داده و همۀ بازیکنان بارسلونا را دعوت کرده است.

در رختکن بارسلونا شکست برابر تیم گرانادا یک ناامیدی دو پارچه‌گی بین بازیکنان ایجاد کرده بود زیرا آن‌ها فرصت صدرنشینی را از دست داده بودند، اما پیروزی برابر والنسیا در مستایا باعث شد روحیه بازیکنان بارسلونا بهتر گردد.

مسی برای این که این اتحاد و انگیزه را حفظ کند، چنین اقدامی کرده است که مورد تحسین رییس و سرمربی باشگاه نیز قرار گرفته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала