Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستیار کومان: هنوز زنده‌ایم و برای قهرمانی می‌جنگیم

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
دستیار سرمربی بارسلونا می‌گوید، دیدار با اتلتیکو مادرید بازی بسیار مهمی است ولی پس از این مسابقه نیز سه بازی دیگر خواهیم داشت.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا با کسب برتری 3 بر 2 مقابل والنسیا در کورس قهرمانی لالیگا سانتاندر باقی ماند و فاصله‌اش با صدر جدول دو امتیازی شد.

مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
والنسیا 2 بارسلونا 3؛ فتح مستایا با دبل کاپیتان لئو

رونالد کومان که به دلیل دریافت کارت سرخ در بازی برابر گرانادا در نشست خبری پس از مسابقه غایب بود و آلفرد شرودر دستیار وی در مورد برتری تیمش مقابل والنسیا در مورد اتفاقات شب گذشته صحبت کرد و گفت:

«بازیکنان تیم شخصیت بالای خود را نشان دادند. آنها بازی بسیار خوبی انجام دادند و پیروزی باارزشی به دست آوردیم. نگاه‌مان به رئال مادرید و اتلتیکو مادرید نیست. روی چهار بازی بعدی خود تمرکز داریم. هر مسابقه مانند یک فینال خواهد بود و به بازیکنان تیمم ایمان دارم. در سه ماه اخیر بسیار عالی بودیم و بخت کسب عنوان قهرمانی هستیم.»
شرودر در ادامه در مورد دیدار شنبه آینده با اتلتیکو مادرید که تأثیر زیادی در تعیین قهرمان این فصل لالیگا دارد، عنوان کرد:«قطعاً بازی بسیار مهمی است ولی پس از این مسابقه نیز سه بازی دیگر خواهیم داشت که به یک اندازه اهمیت دارد. باید بازی به بازی پیش رفت. هنوز زنده‌ایم و برای قهرمانی می‌جنگیم.»
دستار کومان در پایان در خصوص گل‌های به ثمر رسیده والنسیا نیز تصریح کرد:«گل دومی که به ثمر رساندند قابل مهار نبود ولی روی گل اول به نظرم بازیکن والنسیا مانع حرکت دروازه‌بان ما شد. در مجموع عملکرد خط دفاعی بارسلونا قابل قبول است.»

رونالد کومان اولین جلسه محرومیت خود را مقابل والنسیا پشت سر گذاشت و پس از این مقابل اتلتیکو مادرید هم محروم است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала