Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: "هرگز تصور نمی‌کردم که در چنین باشگاهی [رئال مادرید] می‌آیم"

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید میهمان ویژه Téléfoot بود و فاش کرد که آرزوی او قهرمانی در لیگ قهرمانان در این فصل با رئال مادرید است.

تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید میهمان ویژه Téléfoot بود و فاش کرد که آرزوی او قهرمانی در لیگ قهرمانان در این فصل با رئال مادرید است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیبو کورتوا دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید مهمان ویژه برنامه "تله فوت" امروز بود و اظهار داشت که آرزوی او قهرمانی در لیگ قهرمانان امسال با رئال مادرید و یک جام در سطح بین المللی با بلجیم است.

او می‌گوید: "من هرچه در رئال مادرید می‌گذرد احساس اهمیت می‌کنم. هرگز نمی‌توانستم تصور کنم که در چنین باشگاهی می‌آیم، این چیزی است که هر وقت به استادیوم می‌روم از خودم می‌پرسم. باشگاه می‌تواند ادامه دهد و بازی کردن برای رئال مادرید مانند یک افسانه است."

کورتوا از فشارهای بازی در مادرید گفت: "اگر می‌خواهید برای رئال مادرید بازی کنید، می‌دانید که فشار همیشه وجود دارد. رئال مادرید بزرگترین باشگاه در جهان است و هر زمان که یک جام را بدست آورید، این باعث می‌شود که برای مادرید بازی کنید، زیرا ما می‌توانیم فشار هواداران را احساس کنیم. این بُعد دیگری در دنیای فوتبال است."

دروازه‌بان مادریدی‌ها در مورد بهترین فصل بازیگری خود تاکنون اظهار داشت: "بهترین فصل من؟ این بستگی به این دارد که جام‌ها را بدست آوریم یا نه. من دوست دارم در زمین پیشرو باشم."

او همچنان در پیوند به واکنش پس از بازی فرانسه و بلجیم در سال 2018 گفت: "واکنش من در بازی فرانسه-بلجیم کمی بیش از حد بالا بود. اما وقتی شما برای اولین بار در یک بازی نیمه نهایی در یک جام جهانی بازی می‌کنید و 1-0 شکست می‌خورید، طبیعی است من احساس ناامیدی کردم زیرا می‌خواستم برنده شوم."

کورتوا البته از رویای پیروزی در لیگ قهرمانان با مادریدی‌ها گقت: "جزئیات کوچک در لیگ قهرمانان تعیین کننده است، ما آرزوی پیروزی در آن را داریم. کسب یک جام با رئال مادرید و همچنین با بلجیم کاری است که من هنوز انجام نداده‌ام اما امیدوارم به زودی اتفاق بیفتد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала