از خوردن میوه زیاد اجتناب ورزید

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر میوه
میوه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
یک متخصص تغذیه روسی طی مقاله ای محصول بی ضرری که می تواند انسان را چاق کند معرفی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خانم اولگا شملوا متخصص تغذیه طی مقاله ای می نویسد که خوردن نامحدود مانند (انواع توت زمینی) می تواند منجر به افزایش وزن غیرمنتظره شود.

با بهترین میوه چربی سوز آشنا شوید НГ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.12.2020
با بهترین میوه چربی سوز آشنا شوید

وی در این مقاله می نویسد که "توت منبع ویتامین ها و مواد معدنی است، بنابراین در صورت عدم اضافه وزن، می توانید با خیال راحت آنها را در مقادیر نامحدود مصرف کنید. اگر خطر افزایش وزن برای شما وجود دارد، باید مقدار خوردن توت را کم کنید، زیرا با آنکه توت ها کالری کمی دارند و برای بدن مفید هستند، اما قند آن باعث چاقی شما می شود".

وی همچنین توجه شما را به این نکته جلب می کند که اگر در کالری دریافتی بدنتان دقت کنید، می توانید وزن کم کنید. شملوا تأکید می کند: "برای اینکه کالری بیش از مصرف انرژی باشد و ما آن را از طریق فعالیت بدنی این کالری اضافی را بسوزانیم و مصرف می کنیم، می توانید از هر محصولی استفاده کنید - حتی با انواع توت ها، حتی با خوردن گوشت خوک نیز چاق نمی شوید. اما با این حال باید بدانید چه موقع باید خوردن آن (توت ها) را متوقف کنید".

با همه این ها خوراکه های وجود دارد که سالم هستند و خوردن زیاد انها باعث چاقی شما نمی شود. این مواد شامل سبزی، بادرنگ و بادنجان رومی می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала