کشف شبکه اینترنتی مخفی پورنو کودکان در آلمان

© AFP 2023 / CAROLINE SEIDEL کشف شبکه پنهان اینترنتی مخفی پورنو کودکان «دارکنت» در آلمان
 کشف شبکه پنهان اینترنتی مخفی پورنو کودکان «دارکنت» در آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
دفتر پلیس جنایی فدرال آلمان (BKA)، سه نفر را در رابطه با فعالیت های یک شبکه گسترده پورنوگرافی کودکان که دارای 400 هزار عضو در سراسر جهان است، بازداشت کرد.

به گزارش اسپوتنیک دفتر پلیس جنایی فدرال (BKA)، روز دوشنبه خبرداد که این اداره سه نفر را در رابطه با فعالیت های یک شبکه گسترده فروشگاه غیرقانونی روی Darkent (شبکه پنهان اینترنتی) که 400 هزار عضو در سراسر جهان دارد، بازداشت کرده است.

  یک پلیس خصوصی آلمان راز سقود بوئینگ 777 را به روسیه ومالزی خواهد داد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2019
یک پلیس خصوصی آلمان راز سقوط بوئینگ 777 را به روسیه ومالزی خواهد داد

دفتر پلیس جنایی فدرال (BKA) می گوید، جستجوها در هفت سایت در نوردراین- وستفالن، بایرن و هامبورگ انجام شد که منجر به دستگیری سه مضنون احتمالی شد.

دارکنت یک شبکه جهانی است و در همه دنیا فعالیت می کند. در پیام (BKA)، آمده است: " به درخواست پلیس آلمان ، بازرسی و بازداشت مظنون دیگری در کانسپسیون (پاراگوئه) انجام شد".  

 دفتر پلیس جنایی فدرال توضیح می دهد، این شبکه  پس از جون سال 2019 ایجاد شده است، و گفته می شود که بیش از 400 هزار عضو دارد که آنها به نوبه خود فیلم ها را رد و بدل می کردند.

تحقیقات علیه این شبکه توسط دفتر پلیس جنایی فدرال آلمان آغاز شد. آنها یک گروه بین المللی با مشارکت «یوروپول»، پلیس هلند، سویدن، اتریش، ایالات متحده و کانادا کار خود را آغاز کردند. مظنونان در اصل چهار شهروند آلمان می باشند که یکی از آنها مدت‌هاست که در آمریکای جنوبی زندگی می کنند.

سه نفر دیگر متهم به مدیریت کردن شبکه و ارائه پشتیبانی فنی از آن هستند و یک دیگر در فعالیت های آپلود محتوای غیرقانونی شرکت داشت.

سه متهم بازداشت شده از 15 اپریل در آلمان در بازداشت پیش از محاکمه قرار دارند، چهارمین فرد این شبکه از پاراگوئه به آلمان استرداد می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала