جدایی بیل گیتس از همسرش پس از 27 سال زندگی مشترک

© AFP 2023 / LUDOVIC MARINجدایی بیل گیتس از همسرش پس از 27 سال زندگی مشترک
جدایی بیل گیتس از همسرش پس از 27 سال زندگی مشترک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
بیل و ملیندا گیتس که از ثروتمندترین زوج‌های جهان به شمار می‌رفتند تصمیم به جدایی گرفته‌اند. این دو بعد از 27 سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، بیل و ملیندا گیتس اعلام کرده‌اند که آنها پس از 27 سال زندگی مشترک از هم جدا منی‌شوند. آنها می‌گویند دیگر باور نداریم که می توانیم به عنوان یک زن و شوهر با هم باشیم.

ایلان ماسک بیل گیتس را «احمق» خطاب کرد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2020
ایلان ماسک بیل گیتس را «احمق» خطاب کرد

بیل و ملیندا گیتس در بیانیه‌ای که بیل گیتس در توییتر نوشت، اعلام کردند: “پس از تفکر بسیار و کار زیاد در مورد روابطمان، ما تصمیم گرفتیم که به ازدواج خود پایان دهیم. طی 27 سال گذشته، ما سه فرزند بی نظیر بزرگ کرده ایم و بنیادی ساخته ایم که در همه جای دنیا کار می‌کند تا همه مردم بتوانند زندگی سالم و مثمر ثمر داشته باشند. ما همچنان در این مأموریت‌ها فعالیت داریم و کار مشترک خود را در بنیاد ادامه میدهیم، اما دیگر اعتقاد نداریم که در مرحله بعدی از زندگی خود می‌توانیم به عنوان یک زن و شوهر با هم رشد کنیم. ما با شروع حرکت در این زندگی جدید، برای خانواده خود فضا و حریم خصوصی می‌خواهیم. “

این دو در سال 1994 پس از آشنایی در شرکت مایکروسافت با هم ازدواج کردند و . مایکروسافت 130 میلیارد دالر دارایی دارد که بخشی از آن به بنیاد خیریه بیل و ملیندا گیتس منتقل شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала