Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرود قهرمانی بارسلونا در خانه مسی؛ مهمانی فوق ستاره جنجالی شد + عکس/ ویدیو

© REUTERS / VALENTYN OGIRENKOفوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني
فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
لیونل مسی در خانه‌اش مهمانی‌ای ویژه برای بازیکنان بارسلونا ترتیب دید و این موضوع در رسانه‌های اسپانیایی جنجالی شد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی،بازیکن آرجنتینی بارسلونا، قبل از رویارویی با اتلتیکومادرید، رقیب اصلی این تیم برای قهرمانی در لالیگا، یک مهمانی ویژه را با حضور تعدادی از بازیکنان بارسا در خانه خود ترتیب داده تا به آن‌ها برای این بازی حساس روحیه بدهد.

ميسي خلال مباراة برشلونة وفالنسيا في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
اقدامات مسی برای به دست آوردن قهرمانی لالیگا، ترتیب مهمانی و ایجاد اتحاد و هم‌دلی + عکس

پس از چند ساعت، این مهمانی با حاشیه‌های هم همراه شد که مهمترین آن تعدد آدم‌ها در این مهمانی بود که سر و صدای زیادی را در این شرایط کرونایی به پا کرد.

البته صدا هایی که از خانه مسی به گوش می‌رسید، حاکی از آن است که بازیکنان بارسلونا در این مهمانی ویژه در حال خواندن سرود قهرمانی هستند و به نظر می‌رسد که روحیه بالایی برای قهرمانی در لالیگا دارند.

بر اساس گزارش روزنامه ABC لالیگا تحقیقات خود را برای حفظ شدن پروتکل‌ها در این مهمانی آغاز کرده که اگر این اتفاق ثابت نشود ممکن است با محرومیت بازیکنان بارسلونا همراه شود.

بازیکنان بارسا با موترهای شان به سمت منزل مسی رهسپار شدند و برای این مهمانی ویژه خود را آماده کرده و به منزل لیونل مسی رفتند که تصاویر آن ها توسط نشریه اسپورت کاتالونیا منتشر شد و عکاس این رسانه، تصاویر بازیکنان بارسلونا را در حال رفتن به خانه مسی با ماشین هایشان، ثبت کرد.

بارسا می‌داند که این بازی حکم فینال لالیگا را برای هردو تیم دارد و پیروزی در این دیدار به احتمال زیاد قهرمان لالیگا را معرفی خواهد کرد. همچنین برخی معتقدند که مسی این مهمانی را بابت قهرمانی کوپادل‌ری گرفته تا به طور کلی به تیم روحیه‌ای هم داده باشد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала