Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع رئال پیشنهاد اتلتیکومادرید را رد کرد

© AP Photo / Bernat Armangueلوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020.
لوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
مدافع رئال مادرید پیشنهاد باشگاه اتلتیکو مادرید را نپذیرفت.

به گزارش اسپوتینک، نشریه اسپانیایی «آ.اس» در گزارشی عنوان کرد که باشگاه اتلتیکومادرید تماسی با لوکاس واسکز، مدافع راست رئال مادرید برای فصل آینده داشته اما با پاسخ منفی این بازیکن مواجه شده است.

لوکاس واسکز بازیکن رئال مادرید Real Madrid's Lucas Vazquez runs during a Spanish La Liga soccer match between Real Madrid and Atletico Madrid at the Santiago Bernabeu stadium in Madrid, Saturday, Feb. 1, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
واسکز از مواضعش برای تمدید قرارداد با رئال کوتاه آمد

واسکز در حال حاضر به تمدید قرارداد با رئال نزدیک شده است. دستمزد پیشنهادی رئال به او سالی پنج میلیون یوروست، هر چند که از بقیه پیشنهادهایش کمتر است اما با این وجود نظر مساعد این بازیکن را برای تمدید جلب کرده است.

بر اساس این گزارش، او حاضر است که در رئال بماند اما واسکز به هر دلیلی رئالی نماند و قراردادش تمدید نشود به طور قطع پیراهن میلان را در فصل بعد به تن خواهد کرد.

این بازیکن 29 ساله همواره ماندن در رئال مادرید را اولویت خود خوانده، و یکی از بازیکنان مورد علاقه زیدان است، چرا که در غیاب دنی کارواخال امسال کمک زیادی در پست دفاع راست کرد و در 64% بازی های این فصل جزو ترکیب اصلی تیم بود.

در چارچوب رقابت‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم رئال مادرید فرداشب به مصاف چلسی خواهد رفت و در این بازی لوکاس واسکز را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала