Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد مورد نظر خانواده رونالدو برای آینده این بازیکن فاش شد

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
نزدیکان رونالدو در صورت جدایی این بازیکن از یوونتوس، خواهان حضور او در باشگاه اسپورتینگ اند و می‌خواهند کریستانو به فوتبالش در کشور خودش پایان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، با وجود 36 سال سن، در 29 بازی از رقابت‌های فصل جاری سری‌آ، 27 گل به ثمر رسانده و در 6 بازی از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، موفق به زدن 4 گل شده است.

Juventus striker Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
آقای گلی در 3 لیگ معتبر اروپا؛ رونالدو در آستانۀ ثبت یک رکورد تاریخی

رونالدو اما با وجود درخشش در ترکیب بیانکونری‌ها به دنبال جدایی است زیرا خودش را در این باشگاه تنها احساس می‌کند و به دنبال تغییر تیم است.

باشگاه‌های زیادی خواهان این فوق ستاره پرتگالی اند اما باشگاه‌ها معدودی توانایی جذب و پرداخت دستمزد این بازیکن را دارند.

در این میان خانواده رونالدو ترجیح می‌دهند این بازیکن به پرتگال برگردد و در صورت جدایی از یوونتوس، در کشورش به فوتبالش پایان بخشد.

براساس گزارش نشریه پرتگالی Record، مادر رونالدو(دولورس آویرو) و بقیه اعضای خانواده که هوادار اسپورتنیگ لیسبون اند، از کریستیانو خواسته اند تا به تیم سابق خودش باز گردد.

گفته می‌شود شرکت پوشاک نایک نیز حمایت مالی از این پروژه خواهد کرد زیرا در فصل جدید این شرکت حامی پوشاک تیم اسپورتینگ لیسبون به جای شرکت ماکرون خواهد شد و رونالدو نیز با شرکت مطرح قرارداد بسیار ارزشمند دارد.

رونالدو که قبل از پیوستن به یونایتد در اسپورتینگ لیسبون توپ می‌زد و 35 بازی برای این تیم انجام داده بود، دوست دارد به کشورش باز گردد و به تیمی که در آن رشد کرده بود، توپ بزند.

البته تیم‌های بزرگی در اروپا هنوز به دنبال رونالدو اند و جاه طلبی فوق ستاره پرتگالی احتمالاً مانع پیوستن او به اسپورتینگ لیسبون خواهد شد.

گفته می‌شود که یونایتد و پاریسن‌جرمن شدیداً به دنبال رونالدو اند و از مدیر برنامه‌های این بازیکن خواسته اند تا زمینه فسخ قرارداد او را با یوونتوس فراهم کنند تا بدون مشکلات مالی بتوانند کریستیانو را به خدمت بگیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала