Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو برای شکست گواردیولا، دست به دامن فرگوسن شد

© AP Photo / Jon SuperГлавный тренер "Тоттенхэма" Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между "Ливерпулем" и "Тоттенхэм Хотспур" (27 октября 2019). Ливерпуль
Главный тренер Тоттенхэма Маурисио Почеттино во время футбольного матча АПЛ между Ливерпулем и Тоттенхэм Хотспур (27 октября 2019). Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد، با مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن‌جرمن در محل اقامت این تیم در شهر منچستر دیدار کرد و صحبت‌های طرفین به مدت یک ساعت طول کشید.

به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن امشب در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه اتحاد، مهمان منچسترسیتی  است که در دیدار رفت در ورزشگاه پارک د پرانس، برابر این تیم با نتیجه 1-2 شکست خورده بود.

پاریسی‌ها دیدار بسیار دشواری در پیش دارند و مائوریسیو پوچتینو سرمربی این تیم باید تاکتیکی در برابر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و شاگردانش به کار ببرد تا بتواند زمینه پیروزی 0-2 تیمش را مهیا سازد.

این سرمربی جوان برای دست یافتن به چنین تاکتیکی دست به دامن سِرالکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد شده و از رقیب دیرینه حریف کمک و یاری جُسته است.

براساس تصاویری که اسپورت ببل به نشر سپرده است، فرگوسن امروز برای یک ساعت در هتل لووی دیده شده و با ناصر الخلیفی و مائوریسیو پوچتینو دیدار کرده است.

محتوای دقیق بحث و گفت‌وگوی فرگوسن و سرمربی پی‌اس‌جی تا هنوز مشخص نیست اما رسانه‌های انگلیسی مدعی اند که ناصر الخلیفی سرمربی سابق یونایتد را دعوت کرده تا هدایات لازم برای شکست پپ گواردیولا و شاگردانش را به پوچتینو بدهد تا زمینه کامبک برابر ستیزن‌ها مساعد گردد.

دیدار دو تیم امشب در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد و تیم برنده جواز حضور در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد که منچسترسیتی با توجه به پیروزی در دیدار رفت، شانس بالایی دارد.

 


 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала