Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعا در آرجانتین: مسی برای دو سال‌ تمدید می‌کند و نیمار بر می‌گردد

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
نشریه معتبر ESPN آرجانتین مدعی‌ست که مسی برای دو فصل دیگر قراردادش را با بارسلونا تمدید خواهد کرد و نیمار جونیور نیز به این باشگاه باز خواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، این روزهای خبرهای خوبی در اطراف باشگاه بارسلونا می‌چرخد و گزارش‌ها حاکی از آن است که لیونل مسی در این تیم خواهد ماند و نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن نیز به بازگشت به باشگاه سابق خود می‌اندیشد.

براساس گزارش موندو دیپورتیوو، لیونل مسی که قراردادش در پایان فصل با بارسلونا به پایان می‌رسد، برای دو فصل دیگر تمدید خواهد کرد و خوان لاپورتا رییس جدید باشگاه به این بازیکن وعده سپرده که در صورت تمدید قرارداد، نیمار جونیور دوست و هم‌تیمی سابق لئو که در حال حاضر برای باشگاه پاریسن‌جرمن توپ می‌زند را به این تیم باز خواهد گشتاند.

این ادعاها از سوی‌ سباستین پولو وینیولو مجری معروف شبکه ESPN، در آرجانتین نیز مطرح شده و طبق این گزارش، خورخه مسی پدر و مدیر برنامه‌های کاپیتان بارسلونا که از مدتی قبل مذاکرات را با سران باشگاه کاتالانی آغاز کرده بود، به توافق دو ساله با این باشگاه دست یافته است.

این خبر به نیمار نیز رسیده است و تلاش‌های برای باز گرداندن او در تابستان پیشرو آغاز شده است. بارسلونا در تلاش است تا نیمار قرارداد خودش را تمدید نکند تا این باشگاه در صورت ناکامی در جذب او در تابستان پیشرو، بتواند تابستان بعدی او را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود که طرفین حتی روی انتقال مسی به لیگ آمریکا پس از دو سال به توافق رسیده اند و لئو در پایان قراردادش به لیگ آمریکا و باشگاه اینترمیامی که مالک آن داوید بکهام است، منتقل خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала