Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا رئال را شکست دهیم

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف با رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت که تمام تلاشش را خواهد کرد تا به فینال راه‌یابند.

به گزارش اسپوتنیک،  چلسی فردا شب در ورزشگاه استمفورد بریچ، در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در شرایطی به مصاف رئال مادرید می‌رود که در دیدار رفت و در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، موفق به توقف این تیم با نتیجه 1-1 شده بود.

توماس توخل  Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2021
توماس توخل؛ عامل اصلی بازگشت مهاجم گران‌قیمت چلسی به روزهای اوج

توماس توخل سرمربی چلسی در نشست خبری قبل از مصاف با کهکشانی‌ها حاضر شد و اظهار داشت که تمام تلاش شان را خواهند کرد تا راهی دیدار نهایی شوند.

او در مورد دیدار فردا شب گفت:" این دیدار ما نیز در نیمه نهایی است و فشار وجود دارد اما مهم است که با اعتماد به نفس به بازی برسیم. اگر اعتماد به نفس نداشته باشی مقابل رئال موفق نمی‌شوی. می دانیم که این یک چالش است و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا راهی فینال شویم. در نیمه اول بازی رفت خوب بودیم و در نیمه دوم می‌توانستیم بهتر باشیم. تا کنون سعی می کنیم که جدیت خود را در طول بازی حفظ کنیم و رئال را شکست دهیم".
او در مورد چیدمان تیمش در بازی فردا گفت:" نمی‌دانم. با چهار، پنج مدافع بازی می کنیم. به شرایط راموس و مندی بستگی دارد. هر سیستم مزایا و معایبی دارد اما زیاد مهم نیست. جدیت و اعتماد به نفس و شهامت لازم را باید داشته باشی. مهم این است که از نظر گروهی و تاکتیکی شرایط خوبی داشته باشیم. کواچیچ غایب است و رودیگر باید ماسک محافظ بزند و امیدواریم مشکلی نباشد. بقیه ترکیب اماده هستند".
توخل در مورد ترکیب احتمالی رئال گفت:"  متاسفم. نمی‌توانم جواب بدهم. هنوز تصمیم نگرفته‌ام. تفکراتی دارم و هر چیزی ممکن است نظرم را عوض کند. در ابتدا ترکیب را به تیم اعلام می کنم اما هر کسی بازی کند، عملکرد خوبی خواهد داشت".
سرمربی چلسی در ادامه به تمجید از راموس پرداخت و گفت:" او کاپیتان تیم است، کاپیتان موفق‌ترین تیم ده سال اخیر است و حضورش قطعا تغییر ایجاد می کند. فکر می کنم فیکس می شود اما فقط او درون زمین نخواهد بود. باید نتیجه بازی رفت را فراموش کنیم. همه چیز از صفر شروع می‌شود و باید برای بردن بازی کنیم. در نیمه نهایی هستیم و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم تا پیروز شویم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала