Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ جدایی هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ پس از 9 سال

© REUTERS / MATTHEW CHILDSКоманда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон
Команда мюнхенской Баварии празднует победу в финале Лиге чемпионов между ФК Бавария - ПСЖ (23 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
خاوی مارتینز هافبک دفاعی بایرن مونیخ، در پایان فصل پس از 9 سال حضور در آلیانز آرنا، این تیم را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خاوی مارتینز هافبک اسپانیایی، 9 سال قبل و پس از شش فصل درخشش در تیم اتلتیک بیلبائو، با مبلغ 40 میلیون یورو در سن 23 سالگی به بایرن مونیخ پیوست.

این بازیکن که در اوایل درخشش بسیار خوبی در آلیانز داشت و بازیکن مهمی بود، در چند فصل آخر نقش مؤثری در ترکیب این تیم نداشت و همین موضوعات سبب شد تا در تابستان گذشته نام او در فهرست خروجی‌های بایرن مونیخ قرار گیرد اما با اصرار فلیک این بازیکن تا پایان قراردادش در این باشگاه ماند.

اما حالا دو طرف به توافقی برای تمدید قرارداد دست نیافته اند و با تایید باشگاه بایرن مونیخ این بازیکن در پایان فصل به صورت آزاد جدا خواهد شد.

مارتینز در 8 فصل گذشته با بایرن مونیخ 8 قهرمانی رقابت‌های بوندسلیگا را کسب کرده و در صورتی که بایرن هفته آینده قهرمان این رقابت‌ها شود، این بازیکن رکورد خواهد زد و با 9 قهرمانی در 9 فصل از این تیم جدا خواهد شد.

این بازیکن همچنان از سال 2012 در مونیخ 25 جام شامل 2 چمپیونزلیگ کسب کرد و یکی از پُر افتخارترین بازیکنان این باشگاه شناخته می‌شود.

گفته می‌شود که مارتینز شدیداً مورد توجه باشگاه سابقش اتلتیک بیلبائو و النصر عربستان قرار دارد و دیده شود که در کدام تیم به فوتبالش ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала