Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا رها کردنی هالند نیست؛ بارسا برای ستاره نروژی تا 2022 صبر می‌کند

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
رییس جدید باشگاه بارسلونا شدیداً به دنبال جذب ارلینگ هالند است و براساس گزارش‌ها، این باشگاه تا سال 2022 برای این ستاره صبر خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند، چه ستاره بزرگ و آینده‌دار است و باشگاه‌های بزرگی چون رئال مادرید، منچسترسیتی، بارسلونا و چلسی به دنبال او هستند.

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
شرط مهم هالند برای ماندن در دورتموند

در این میان رئال مادرید شانس بسیار بالایی برای جذب این بازیکن دارد اما خوان لاپورتا رییس جدید باشگاه بارسلونا، با وجود این موضوع رها کردنی ستاره دورتموند نیست و هر کاری می‌کند تا او را به خدمت بگیرد.

براساس گزارش کادنا سِر، بارسلونا حاضر است تا سال 2022 براي خريد هالند صبر كند، زيرا در سال 2022 بند آزادسازی ارلينگ 75 ميليون يورو خواهد شد.

 اين در حالی‌ست كه دورتموند برای تابستان بيشرو برچسب قيمت 150 ميليون يورويی روي هالند زده است و به نظر می‌رسد که برخی باشگاه‌ها حتی حاضر اند همین مبلغ را پرداخته و او را به خدمت بگیرند.

گفته می‌شود که لاپورتا با رایولا و پدر ارلینگ هالند صحبت خواهد کرد تا آن‌ها هالند را یک فصل دیگر در دورتموند حفظ کنند و پس از آن بارسا بتواند او را با 75 میلیون یورو به خدمت بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала