Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو: صعود به فینال، یک چالش بزرگ برای ما است

© REUTERS / MARKO DJURICAماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق
ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی پی‌اس‌جی به این باور است که برای موفقیت در بازی مقابل منچسترسیتی، ابتدا باید به خودشان باور داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن کار سختی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد. شاگردان پوچتینو در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک برابر منچستر سیتی شکست خورد.

امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
ورزش
خوش بینی پوچتینو از حضور ستاره تیمش برابر سیتی
پوچتینو پیش از بازی برابر سیتی در نشست خبری حاضر شد و در مورد حضور شاگردانش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. پوچتینو در این باره گفت:«صعود کردن به فینال در این دیدار دشوار است و هدف بزرگی برای خواهد بود. در نهایت در فینال بهترین تیم حاضر خواهد بود و این دیدار یک چالش بزرگ برای باشگاه پاری سن‌جرمن است.»
سرمربی پاریسی‌ها در ادامه گفت:«نبرد بزرگی با منچسترسیتی داریم و نکته اساسی این است که از همان دقیقه اول قادر به طرح ریزی حملات روی دروازه این تیم بوده و در مقابل دروازه آنها فرصت طلب ظاهر شویم. سیتی تیمی بسیار باهوش است که تاکتیک‌های فوتبالی را خیلی خوب اجرا می‌کند
پوچتینو در پایان صحبت‌هایش گفت:«برای بردن این تیم نیاز به ریسک کردن داریم. ما در بازی رفت با نتیجه دو بر یک شکست خوردیم و این باعث می‌شود تا در این بازی هجومی‌تر باشیم. فوتبال گاهی اوقات شگفتی هایی به همراه دارد، اما مهمترین هدف برای ما پیروزی با دو گل است.»

پی‌اس‌جی در دیدار رفت در خانه خود با نتیجه 1-2 مغلوب منچسترسیتی شد تا برای دومین صعود متوالی به فینال لیگ قهرمانان کار دشواری داشته باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала