Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اورتون به دنبال گرت بیل در تابستان

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
اورتون خواهان انتقال گرت بیل در این تابستان است زیرا کارلو آنچلوتی طرفدار بزرگ این وینگر قرضی رئال مادرید در تاتنهام می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهایی نشر شده که باشگاه اورتون می‌خواهد گرت بیل را در این تابستان برای سرمربی کارلو آنچلوتی به خدمت بگیرد و مشتاق دیدار مجدد با بازیکن ولزی است.

بیل هم اکنون به صورت قرضی در تاتنهام است اما یک فصل بی تفاوت را در لیگ برتر پشت سر گذاشته و آینده‌اش در هاله‌ای ابهام می‌باشد.

این بازیکن سرعتی 31 ساله با انتقال به گودیسون پارک برای پیوستن به آنچلوتی که او را در سال 2013 به برنابئو آورد و به مدت دو فصل مربیگری کرد، پیوند خورده است.

روزنامه نگار اسپانیایی ادواردو ایندا ادعا می‌کند، مربی ایتالیایی در برنامه‌های نقل و انتقالات تابستانی خود از سران اورتون برای بیل درخواست کرده است.

در برنامه تلویزیونی ال‌چرینگیتو، ایندا گفت: "آنچلوتی بیل را خواسته، بازیکنی که همیشه در رئال مادرید با هم دوست بودند. او می‌خواهد او را به اورتون ببرد."

ایندا ادعا کرد تافی‌ها حاضر نیستند هزینه نقل و انتقالات گرانترین بازیکن سابق جهان را دریافت کنند.

مادرید هشت سال پیش 86 میلیون پوند به تاتنهام پرداخت کرد اما گفته می‌شود اورتون امیدوار است بتواند معامله‌ای مشابه معامله‌ای که جیمز رودریگز را به مرسی ساید آورد ، انجام دهد. هافبک کلمبیایی در ماه سپتامبر با مبلغ 22 میلیون پوند لوس بلانکوس را به مقصد اورتون ترک کرد. با این حال گزارشاتی از اسپانیا منتشر شد که حاکی از این بود که او با وجود این‌که یک سال از قراردادش با مادرید باقی ماند خواهان جدایی بود.

در ماه مارچ، بیل فاش کرد که وقتی قرارداد قرضی‌اش در جون به پایان برسد به پایتخت اسپانیا بر می‌گردد.

وی گفت: "برای رفتن به یورو می‌خواستم متناسب باشم. برنامه اصلی انجام یک فصل در اسپرز بود و بعد از یورو هنوز یک سال دیگر در رئال مادرید مانده است. برنامه من بازگشت است، تا آنجا که من برنامه ریزی کرده‌ام."

اما از آن زمان ژوزه مورینیو اخراج شد و بیل با مربیگری موقت رایان میسون، فرم برتر را دوباره به دست آورد و روز یکشنبه برابر شفیلد یونایتد هت تریک نمود.

خبرها حاکی است که اسپرز در حال حاضر نیمی از دستمزد بیل را در هفته 650.000 پوند پرداخت می‌کند.

انتظارات بیش از حد از بازیکن ولزی می‌تواند با وجود این‌که باشگاه به دنبال یک وینگر مناسب است، احتمال انتقال به اورتون را از بین ببرد. اعتقاد بر این نیست که زین الدین زیدان سرمربی مادرید آینده‌ای برای بیل در ترکیب خود نمی‌بیند و در صورت قیمت گذاری باشگاه‌ها، آینده بازیکن ولزی می‌تواند در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. او آمادگی دارد در لالیگا نیمکت نشین شود و دستمزدی را که با قراردادش که هنوز تا سال 2022 به او بدهکار است را از مادرید بگیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала