ایالات متحده خواهان ایجاد رباتی با عضلات واقعی است

© Fotolia / Phonlamaiphoto ایالات متحده خواهان ایجاد رباتی با عضلات واقعی است
 ایالات متحده خواهان ایجاد رباتی با عضلات واقعی است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
آزمایشگاه تحقیقات ارتش ایالات متحده (ARL) پیشنهاد می دهد تا کلاسی جدید از ربات های بی هیبرید (سایبورگ) تولید شود که روبات را با بافت عضلانی بیولوژیکی ترکیب کند.

به گزارش اسپوتنیک، فرض بر این است که چنین سایبورگ هایی متنوع تر و سازگارتر از ربات های سنتی با درایو های الکترومکانیکی و هیدرولیکی هستند.

از جمله موارد دیگر، نسل جدید ربات ها می توانند به سرعت با استفاده از رفلکس های شرطی با تغییرات غیر منتظره در محیط سازگار شوند.

به طور خاص، دین کالور متخصص آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش ایالات متحده، مثال زد که شب هنگام در حال عبور از یک مزرعه بود و با یک پا افتاد در لانه خرگوش، یک موجود زنده می تواند به سرعت تعادلش را تغییر دهد و برای جلوگیری از سقوط و شکستن سازگار شود، در حالی که یک ربات برای به حداقل رساندن آسیب باید به کمک فنرها اعتماد کند.

کالور گفت: ربات های مورد استفاده در ارتش در یک محیط ناشناخته و غیر قابل پیش بینی به سر می برند. با این حال، تاکنون چنین تحولی در آینده دور باقی مانده است.

ساخت ربات انسان نما برای کار در فضا در روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.03.2021
ساخت ربات انسان نما برای کار در فضا در روسیه 

آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش ایالات متحده در حال حاضر بر روی اتصال عضلات با مکانیسم ها و سیستم های کنترل در تلاش است تا کنترل بافت بیولوژیکی را کنترل کند، مانند کنترل فنرهایی که به طور خودکار منقبض و کشیده می شوند.

در ایالات متحده آمریکا، فعالیت های فعال بر روی ربات ها از انواع مختلف در حال انجام است. یکی از رهبران صنعت رباتیک "بوستون داینامیک" است که به ربات های انسان نما و سگ های رباتیک چهار پا معروف است.

در اوایل سال 2021، این شرکت ویدئویی را نشان داد که در آن ربات های ساخته شده توسط مهندسان شرکت، رقص آتش زنی با آهنگ دهه شصت "Do You Love Me" ساخته The Contours را اجرا می کردند.

فرض بر این است که ربات های سری "بوستون داینامیک" می توانند برای کارهای خطرناک و سنگین از جمله تحویل کالا به میدان جنگ، مین زدایی، عملیات در محیط های تهاجمی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала