Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان یک حسرت طولانی؛ سیتی با تاریخ سازی پپ برای نخستین‌بار فینالیست اروپا شد+ عکس

© REUTERS / CARL RECINEManchester City players pose with the trophy as they celebrate after winning the Carabao Cup
Manchester City players pose with the trophy as they celebrate after winning the Carabao Cup - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
منچسترسیتی با شکست پاریسن‌جرمن در دو دیدار رفت‌وبرگشت، برای نخستین‌‌بار در تاریخ خود موفق به صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

به گزارش اسپوتنیک، ورزشگاه برفی اتحاد، امشب میزبان دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میان دو تیم منچسترسیتی و پاریسن‌جرمن بود و این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه 0-2 به سود ستیزن‌ها به پایان رسید و این تیم به دلیل پیروزی در دیدار رفت‌وبرگشت با نتیجه 1-4، موفق به راهیابی به دیدار نهایی این رقابت‌ها شد.

در دیدار امشب که پاریسن‌جرمن نیاز به پیروزی 0-2 داشت، در نبود امباپه مصدوم بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در همان آغاز بازی فرصت باز کردن دروازه سیتی را داشت، اما مدافعان ستیزن‌ها با دقت و جای‌گیری بسیار مناسب اجازه باز شدن دروازه خود شان را در ده دقیقه ابتدائی نداند.

پس از ده دقیقه ابتدائی، نوبت به حملات سیتی رسید و این تیم در نخستین ضدحمله موفق به باز کردن دروازه پی‌اس‌جی شد و ریاض محرز که در دیدار رفت نیز موفق به بازی کردن دروازه ناواس شده بود، باز هم موفق به گُلزنی شد و در دقیقه 11 دروازه حریف را باز کرد.

نیمه نخست این دیدار با حملات گسترده پی‌اس‌جی اما بدون گُل به سود این تیم به پایان رسید و منچسترسیتی با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

در نیمه دوم بازهم پی‌اس‌جی برای گُلزنی پیش کشید تا بتواند بازی را مساوی کند اما ناموفق بود و باز هم غافل‌گیر شد و در دقیقه 63 روی ضد حمله دیگر ریاض محرز بار دیگر موفق شد دروازه این تیم را باز کند و اختلاف را دو برابر سازد.

پس از این گُل پاریسی‌ها بازی را پُر برخورد دنبال کردند و ضرر آن را نیز دیدند و در دقیقه 69 دی‌ماریا به دلیل خطای خشن با دریافت کارت سرخ از بازی اخراج شد تا پی‌اس‌جی 20 دقیقه پایانی را ده نفره دنبال کند.

در ادامه این دیدار دو تیم چند بار روی دروازه‌ هم‌دیگر فرصت‌هایی ایجاد کردند اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و منچسترسیتی موفق شد پاریسن‌جرمن را پس از شکست دیدار رفت با نتیجه 1-2، در دیدار برگشت نیز با نتیجه 0-2 شکست دهد و برای نخستین‌بار راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شود.

حریف  سیتی از میان چلسی و رئال مادرید، فردا شب مشخص خواهد شد و دیده شود که چه تیمی در ورزشگاه اتاترک آرنا شهر استانبول ترکیه به مصاف این سیتی آماده خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала