Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بد شانس بودیم؛ ما یک تیم هستیم و نبود امباپه دلیل باخت ما نبود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن جرمن در نشست خبری بعد از باخت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان و حذف از این رقابت ها حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، پاری سن ژرمن به آنچه می خواست، نرسید. پاریسی ها که در بازی رفت  نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2 بر یک مغلوب منچسترسیتی شدند، شب گذشته در بازی برگشت در انگلیس 2 بر صفر باختند.

پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسی ها که اواخر جنوری سکان هدایت را برعهده گرفت، نتوانست تیم فرانسوی را به رویای اش برای قهرمانی برساند.

او بعد از بازی شب گذشته اظهار داشت:ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. موقعیت های هم بوجود آوردیم و منچسترسیتی را کنترل کردیم. چنین کاری واقعا آسان نیست. بسیاری از تیم ها نمی توانند بر تیمی مثل منچسترسیتی تسلط پیدا کنند.

وی در ادامه به عامل بدشانسی تیمش اشاره کرد و گفت:بعضی اوقات در فوتبال شما به درصدی از شانس احتیاج دارید. می توانم بگویم بدشانس بودیم. چون در حالیکه حریف را تحت فشار گذاشتیم، خودمان اسیر شدیم و با یک توپ بلند گل خوردیم.

وی افزود:دوست ندارم توجیه کنم. می خواهم به منچسترسیتی تبریک بگویم. زیرا آنها یک فصل سراسر عالی را سپری می کنند. پس از چندین سال زحمت و تلاش، پپ گواردیولا برای این تیم آنقدر خوب کارکرده که تیمش را به فینال رساند. البته ما هم به بازیکنان و تیم خود افتخار می کنیم.

پوچتینو در مورد شرایط دو بازی که تیمش مقابل سیتیزن ها انجام داد، عنوان کرد:در 180 دقیقه به مدت 40 یا 45 دقیقه، 10 نفره بازی کردیم که این یک امتیاز بزرگ است. به هرحال فوتبال همین است. در این بازی ها، همراه با حریف رقابت کردیم.

مربی پاریسن ژرمن در پاسخ به این پرسش که آیا نبودن امباپه عامل ناکامی تیمش بوده، نیز عنوان کرد: این نمی تواند دلیلی باشد. چون ما یک تیم هستیم. البته جای تاسف دارد که او برای کمک به تیم آماده نبود. اما این دلیلی نمی تواند باشد. نمی توانیم این بهانه را بیاوریم. چون تیم عملکردش خوب بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала