Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مبلغ پیشنهاد بارسا برای نیمار فاش شد

© AP Photo / Michel EulerPSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020
PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
نیمار جونیور به دلیل حذف از لیگ قهرمانان اروپا دوباره به برگشت به بارسلونا پیوند خورده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریات فرانسه به شدت از عملکرد نیمار در بازی سه شنبه میان پی اس جی و سیتی در دور برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ انتقاد کردند.

 فرانسوی ها عملکرد بازیکن برزیلی را غیرقابل تحمل و خودخواهانه دانستند و نشریه اکیپ نیز با کنایه نوشت که ایا ضروری بوده که نیمار هر بار که صاحب توپ می شود حداقل شش لمس توپ داشته باشد؟

حذف پی اس جی از چمپیونزلیگ در مقابل سیتی اعتبار ستارگان این تیم را زیر سوال برده است. در شبی که امباپه به علت مصدومیت حضور نداشت، پی اس جی در ورزشگاه اتحاد با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و حذف شد تا نیمار به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد.

حالا شایعات در مورد جدایی نیمار دوباره قوت گرفته است به خصوص که بارسلونا از بازگشت این بازیکن برزیلی استقبال کرده است.

​نیمار تا سال 2022 با پی اس جی قرارداد دارد و در ماه های اخیر با تیم فرانسوی در مورد تمدید مذاکراتی داشته است اما لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا امیدوار است که ستاره برزیلی را پس از چهار سال به نیوکمپ برگرداند. لاپورتا حس می کند که با خرید نیمار دوباره تیمش در فاز هجومی تقویت خواهد شد و می تواند جان دوباره ای بگیرد.

مسی و نیمار رابطه خوبی دارند و خرید ستاره برزیلی به ماندن لئو نیز کمک خواهد کرد.  نیمار هم از بازگشت به بارسا استقبال کرده و حتی حاضر شده که برای حضور در نیوکمپ دستمزد خود را کاهش بدهد.

لاوانگاردیا گزارش داده است که مدیران بارسلونا پس از بررسی حساب هایشان به این نتیجه رسیده اند که با احتساب فروش بازیکنان می توانند 100 میلیون یورو را برای خرید نیمار کنار بگذارند.  مبلغی که با توجه به این که فقط یک سال از قرارداد بازیکن برزیلی با پی اس جی مانده شاید برای جذب وی کافی به نظر برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала