31 عضو مافیای ایتالیا بازداشت شدند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر 31 عضو مافیای ایتالیا بازداشت شدند
31 عضو مافیای ایتالیا بازداشت شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2021
عضو شوید
در اروپا، پولیس پس از یک عملیات گسترده در ایتالیا و آلمان، 31 عضو گروه مافیایی «ندرانگیتا» را بازداشت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی پولیس اتحادیه اروپا با نشر اعلامیه‌ای می‌گوید که در یک عملیات گسترده در ایتالیا و آلمان، 31 عضو گروه مافیایی کالابریا «ندرانگیتا» بازداشت شدند.

در اعلامیه آمده است که بازداشت شدگان اعضای گروه مافیایی کالابریا «ندرانگیتا» هستند که در مناطق مختلف ایتالیا و سایر کشورها فعالیت می‌کنند. آنها به قاچاق موادمخدر بین‌المللی و پولشویی متهم هستند.

اعلامیه می‌افزاید که این بازداشت در پی عملیات پولینو انجام شد که طی آن 84 مظنون در ایتالیا و آلمان در سال 2018 میلادی بازداشت شدند.

در اعلامیه همچنان آمده است که «در مجموع [در جریان عملیات] حداقل چند صد هزار یورو، اسلحه، کوکائین، وسایل نقلیه لوکس و جواهرات کشف و ضبط شده است. مقدار دقیق پول تاکنون معلوم نیست، حساب های بانکی این گروه مسدود شده اند».

پیش از این گزارش شده بود که  یکی از اعضای مافیا که حدود هفت سال فراری بود، پس از پست کردن تعدادی ویدیو در کانال یوتیوب و به دلیل خال‌کوبی‌های متمایزش، شناسایی و در کارائیب دستگیر شد.

مقامات در بیانیه‌ای اعلام کردند که مارک فرن کلود بیارت در بوکاچیکا جمهوری دومینیکن، «زندگی آرامی» داشته است و مهاجران محل، او را یک «خارجی» می‌دانستند.

مخفی‌گاه او پس از به اشتراک گذاشتن ویدیو‌های آشپزی وی و همسرش در کانال یوتیوب که او در آن‌ها مرتب از مهارت خود در پختن غذا‌های ایتالیایی تعریف و تمجید می‌کرد، بر ملا شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала