Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلابا و مصاحبه‌ای جدید با طعم دلتنگی برای بایرن مونیخ

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
مدافع اتریشی بایرن مونیخ درمصاحبه‌ای بیان کرد دلیلش برای ترک بایرن مونیخ چیست.

به گزارش اسپوتنیک، خبر جدایی داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ از این تیم، مدت‌ها است سرخط خبر رسانه‌های فوتبالی در اروپا است.

دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
فروش پیراهن رئال با نام « داوید آلابا» در اتریش

در واقع آلابا در تابستان امسال پس ازاتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد بایرن مونیخ را ترک می کند. رسانه ها البته در مورد مقصد آینده او خبرداده و از رئال مادرید به عنوان تیم آینده مدافع 28 ساله نام برده اند.

این مدافع باورایایی‌ها در تازه‌ترین مصاحبه‌اش با سایت این باشگاه می‌گوید که جدایی از بایرن تصمیم بسیاری دشواری برای او است؛ اما می‌گوید که برای پیشرفت به جایی ناشناخته خواهد رفت.

آلابا در این مصاحبه با حالت اندوه در خصوص جدایی‌اش از بایرن گفت:«همواره پایان یک دوره حضور سخت است.این یک راز نیست که بگویم بایرن را مثل خانه خودم حس می کنم. دلم برای هم تیمی ها، ورزشگاه، جو حاکم بر کمپ تمرینی و نیز شهر مونیخ که برای 13 سال خانه ام بود تنگ می شود.»

مدافع بایرن در ادامه گفت:«من دو سال بازیکن جوانان بایرن بودم و سپس به تیم اول اضافه شدم. نمی توان به سادگی این همه سال را فراموش کرد. 13 سال در مونیخ زندگی کردم. 16 ساله بودم که از وین به مونیخ آمدم و در واقع نصف زندگی ام را در این شهر بوده ام و این خود گویای همه جیز است.»

این ستاره باتجربه در سال 2008 تیم آسترویاوین کشورش را ترک کرد به بایرن پیوست. آلابا در این تیم مدارج ترقی را پیمود و در کنار کسب عناوین بسیاری در سطح فوتبال آلمان، دو بار نیز قهرمان اروپا شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала