Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به بازیکنانم افتخار می کنم؛ چلسی شایستۀ پیروزی بود

© REUTERS / SUSANA VERAزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
زیدان برد چلسی را تبریک گفت و این تیم را شایسته صعود به فینال دانست.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید بعد از شکست تیمش مقابل چلسی که منجر به حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا شد، تیم حریف را شایسته برد دانست.

هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
زیزو حریف توخل نشد؛ چلسی به سیتی رسید + عکس
سرمربی فرانسوی مادریدی‌ها در مورد بازی گفت:«می توانم بگویم که آنها شایسته برنده شدن بودند، تلاشمان را کردیم اما در نهایت آنها حقشان برد بود و صعود کردند. چلسی بازی بسیار خوب و قهرمانانه ای را به نمایش گذاشت و باید به آنها تبریک گفت.»
زیدان در ادامه به ستایش از عملکرد شاگردانش در این بازی گفت:«بازیکنان آماده بازی بودند. باید به بازیکنانم باوجود شکست افتخار کنم. یک گام تا فینالیست شدن فاصله داشتیم. در خط حمله قدرت لازم را نداشتیم. برعکس ما، چلسی فرصت های خوبی را خلق کرد. ما شکست خوردیم اما این دلیل نمی شود تا به این بازیکنان افتخار نکنم. بازی برای ما تمام شد. اکنون کمی استراحت می کنیم و بعد از آن به لالیگا فکر خواهیم کرد
سرمربی کهکشانی‌ها در پایان صحبت‌هایش در مورد احساس خود از این شکست هم گفت:«مسلما ناراحت هستیم، وقتی شما در نیمه نهایی شکست می خورید نمی توانید خوشحال باشید و این نرمال است. لحظه سختی است اما فردا ما دوباره تمرین می کنیم و به کارمان ادامه می دهیم.»

شب گذشته در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که در پایان چلسی با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید و به فینال لیگ قهرمانان راه یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала