Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل: سزاوار برنده شدن بودیم؛ می‌توانستیم 4 یا 5 گل بزنیم!

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی تیمش را از هر نظر شایسته صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل رئال از توانایی شاگردانش تمجید کرد.

هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
زیزو حریف توخل نشد؛ چلسی به سیتی رسید + عکس
سرمربی آلمانی آبی‌های لندن ابتدا در خصوص علمکرد شاگردانش در این دیدار گفت:«ما شایسته برنده شدن بودیم. نیمه اول سخت بود چون آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند و ما را اذیت کردند، اما هر توپی که ما دزدیدیم تبدیل به یک موقعیت خطرناک شد. ما هرگز عطش خود را بری گلزنی و انگیزه خود را برای دفاع کردن از دست ندادیم.»
توخل در ادامه در مورد نیمه دوم بازی گفت:«در نیمه دم ما ساختار بهتری در دفاع داشتیم و بازی فوق العاده ای ارائه کردیم، می توانستیم خیلی زودتر گل بزنیم اگر کمی آرامتر بودیم، اما الان وقت انتقاد کردن نیست. این یک دستاورد بزرگ است، به تیمم بابت این موفقیت تبریک می گویم.»
سرمربی چلسی در پایان با ستایش از قدرت مادریدی‌ها گفت:«تیمی مثل رئال مادرید می تواند در هر لحظه و از هر موقعیتی به شما گل بزند، بنابراین همیشه در معرض خطر هستید. اما ما تمرکز خودمان را از دست ندادیم و با انرژی بالا در زمین حاضر شدیم. این یک نمایش عالی بود که سزاوار برنده شدن در آن هم بودیم.»

شب گذشته در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم چلسی و رئال مادرید در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم رفتند که در پایان چلسی با نتیجه 2-0 به برنده شد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب 4-1 موفق شد به فینال چمپیونزلیگ راه پیدا کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала