Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمه‌هایی لیگ فوتبال اروپا؛ رم - منچستریونایتد؛ کار بی‌دردسر شیاطین‌سرخ برابر گرک‌های ایتالیا

© AFP 2023 / Joe KlamarКоманды Manchester United и Lask перед матчем
Команды Manchester United и Lask перед матчем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ اروپا 2021 امشب با برگزاری 2 دیدار پیگیری می‌شود. در یکی از این دیدارها، منچستریوناتید به مصاف رم می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، امشب فینالیست‌های لیگ اروپا مشخص خواهند شد. در حالی که به نظر می‌رسد حضور منچستریونایتد با توجه به برد 6 بر 2 بازی رفت قطعی باشد.

Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
من‌یونایتد 6 رُم 2؛ جشنواره گل شیاطین سرخ در تئاتر رویاها

رم – منچستریونایتد؛

باشگاه‌های پرهوادار دو شهر رم و منچستر در روزهای گذشته آبستن اخبار بسیار مهمی بوده‌اند. یکی به طور غیرمنتظره‌ای ژوزه مورینیو را استخدام کرد و دیگری با آشوب و اعتراض هواداران و در نهایت لغو دیدار مهم مقابل لیورپول خبرساز شد. تیمی که حواشی بدی اطرافش بوده شرایطش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خوب است، اما تیمی که مربی بزرگی استخدام کرده و به آینده امیدوار است، می‌داند شانسی برای بازگشت و فینالیست شدن ندارد، مگر این که یک معجزه رخ بدهد.

شیاطین‌سرخ که در روزهای پایانی فصل در مستطیل سبز وضعیت خوبی دارند، با یک جام می‌توانند با اوله‌گنار سولشائر امیدوار بمانند. مرتبه قبلی هم تقریباً در شرایط مشابه با مورینیو در سال 2017 قهرمان لیگ اروپا شدند.

رم در بازی رفت خوب به دروازه منچستریونایتد یورش برد و 2 گل هم به تیمی زد که کلاً یک گل در لیگ اروپا دریافت کرده بود، اما شرایط ضعیف دفاعی باعث شد در نهایت ببازند و عذر پائولو فونسکا را هم بخواهند.

شاید در پایتخت ایتالیا تنها بورخا مایورال مهاجم اسپانیایی انگیزه داشته باشد گل بزند و در نهایت آقای گل لیگ اروپا شود. او 7 گله است و دو شریک 7 گله از بنفیکا و لیل دارد.

در 7 دیدار قبلی بین رم و منچستریونایتد، انگلیسی‌ها 5 برد داشته‌اند و فقط یک بازی را باخته‌اند. در مجموع رم 42 مرتبه مقابل تیم‌های انگلیسی بازی کرده که 13 برد، 12 تساوی و 17 شکست حاصل کارش بوده.

منچستریونایتد هم در 40 بازی مقابل ایتالیایی‌ها 20 برد، 6 تساوی و 14 شکست داشته. جالوروسی این فصل در خانه‌اش در لیگ اروپا شکست نخورده است. 4 برد و 2 تساوی در المپیکو داشته‌اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала