Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه استون ویلا

© REUTERS / CATHERINE IVILLAston Villa's Ollie Watkins celebrates scoring their fourth goal and completing his hat-trick with Ezri Konsa and teammates
Aston Villa's Ollie Watkins celebrates scoring their fourth goal and completing his hat-trick with Ezri Konsa and teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
باشگاه استون ویلا ورزشگاه اختصاصی خود ویلا پارک را برای برگزاری جدال بین منچستر سیتی و چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشنهاد داده است.

به گزارش اسپوتنیک، استون ویلا به اتحادیه فوتبال انگلستان و اتحادیه فوتبال اروپا یوفا مراجعه کرده تا ویلا پارک را به عنوان محل برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا ارائه دهد و از نیاز به سفر حدود 8000 هوادار انگلیسی به استانبول جلوگیری کند.

ترکیه یک هفته قبل وارد اولین قرنطینه کامل شد زیرا تعداد موارد ویروس کرونا در این کشور به عنوان بالاترین آمار در بین کشورهای اروپایی ثبت شده است.

یوفا بار دیگر تکرار کرده است که آنها هنوز به میزبانی از فینال در استانبول متعهد هستند، جزئیات سفر و بلیط در اواخر هفته تأیید می شود.

به نظر می رسد فقط تغییر سیاست دولت ترکیه باعث تغییر مکان در این مرحله می شود، به عنوان مثال اگر به دلیل انتشار موارد Covid-19 تصمیم بگیرند که میزبانی این بازی در استانبول ناامن یا غیرعملی باشد.

با تایید منچسترسیتی و چلسی به عنوان تیم های حاضر در مرحله نهایی، فشار سیاسی برای انتقال بازی به انگلیس در حال افزایش است.

​دولت انگلیس در روزهای آینده اعلام خواهد کرد که از انگلیس به کدام کشورها اجازه سفرهای بیرون کشوری وجود دارد.

ویلا پارک در حال حاضر برای چنین رویداد بزرگی به استانداردهای یوفا مجهز نیست، بخش مطبوعاتی، امکانات رسانه ای و موقعیت دوربین باید به شدت سازگار شود، اما ارزیابی از این تغییرات همچنان ادامه دارد.

هر تلاشی برای تغییر مکان برگزاری فینال در مرحله آخر بسیار دشوار است. رسانه ها و روزنامه نگاران از سراسر جهان، کارمندان یوفا و دیگر مقامات مجبورند برنامه های سفر و اقامت را تغییر دهند و ممکن است پس از خروج از انگلیس مجبور به قرنطینه شوند.

کل عملیات مارک تجاری باید از ابتدا شروع شود و حامیان مالی و شرکای تجاری نیز تحت تأثیر قرار می گیرند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала