Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد، تعریف واقعی بازیکنی افتضاح در رئال

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
ادن هازارد از زمان انتقال از چلسی به رئال مادرید عملکردی ضعیف داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد بازیکن بلژیکی در پایان دومین فصلش در رئال به یکی از بدترین خریدهای تاریخ باشگاه تبدیل شده است. این بازیکن در مقابل چلسی هم نتوانسته عملکرد جالبی داشته باشد و یک شب ناامیدکننده دیگر داشت.

هازارد در آستانه پایان دومین فصلش در رئال فقط 40 بازی و 2389 دقیقه داشته که چهار گل زده و هفت پاس گل داده است. او به طور متوسط هر ده بازی یک گل زده و میانگینش که 0.1 گل در هر بازی است خیلی از آمارش در چلسی با 0.31 گل در هر فصل یا آمارش در لیل با 0.25 گل در هر بازی فاصله دارد.

رامونت فونت خبرنگار رادیو کادناسر ، هازارد با سه تا از بدترین خریدهای تاریخ بارسا که در دهه نود انجام شده، مقایسه کرد: یاری لیتمانن، وینستون بوگارده و جئوانی دیبرسون. لیتمانن فنلاندی پس از درخشش در آژاکس به بارسا پیوست. او در سال 1995 قهرمان اروپا شد و در همان سال در رده بندی توپ طلا سوم شد. این بازیکن در بارسا به خاطر مصدومیت هایش هرگز موفق نشد. او مجموعا 32 بازی در بارسا داشت که چهار گل زد و بعد از دو فصل راهی لیورپول شد.بوگارده نیز از آژاکس راهی بارسا شد که به عنوان یک مدافع میانی در 61 بازی چهار گل زد. دیبرسون نیز که در فاز هجومی بازی می کرد در چهل بازی فقط سه گل به ثمر رساند.

هازارد حالا در سایت ترانسفرمارکت فقط 40 میلیون یورو می ارزد آن هم در حالی که در زمان پیوستن به رئال مادرید 150 میلیون یورو ارزش داشت. ارزش او در عرض کمتر از دو سال تقریبا چهار برابر کم شده است.

خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز در مارکا مدعی شده است که هازارد در لیست فروش قرار دارد آن هم در حالی که خوان ایگناسیو گارسیا اوچوا دیگر خبرنگار مارکا در گزارش خود مدعی است که برخی در باشگاه همچنان روی هازارد حساب می کنند و تصور می کنند که مثلث هازارد-بنزما-امباپه می تواند در فصل آینده در ترکیب رئال موفق باشد. به هر صورت به نظر می رسد که چهار بازی پایانی لالیگا آخرین فرصت برای هازارد باشد. زیدان به این بازیکن بلژیکی اعتقاد و اعتماد دارد و بعید است که بازی مقابل چلسی هم چیزی را در مورد این بازیکن از نظر زیزو عوض کرده باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала