Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه عاشق رئال اما به جنگ پی‌اس‌جی نمی‌رود

© REUTERS / GONZALO FUENTESكيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي
كيليان مبابي، مهاجم نادي باريس سان جيرمان الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
به نقل از اکیپ، کیلیان امباپه مُهاجم فرانسوی تمایل خود را برای رفتن به مادرید حفظ کرده اما خواستار خروج دوستانه است.

به گزارش اسپوتنیک؛ کیلیان امباپه علاقه خود را برای بازی در رئال مادرید حفظ کرده اما نمی‌خواهد با PSG وارد جنگ شود. باشگاه پاریسی به کار خود ادامه می‌دهد تا او را متقاعد کند قراردادش را تمدید کند که در سال 2022 به پایان می‌رسد در حالی‌که مادرید منتظر اتفاقاتی است تا تصمیم بگیرد که آیا امسال وی را امضا کند یا منتظر پایان فصل آینده باشد که این ستاره می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد وارد مادرید شود.

به گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ در نسخه روز گذشته، این مُهاجم 22 ساله نمی‌خواهد از پاری‌سن‌ژرمن با جنگ دور شود. با این حال، امباپه همچنان در تصمیم خود برای تمدید نکردن قراردادش که او را به نهاد پاریسی متصل می‌کند، قاطعانه باقی می‌ماند. در همین حال، آنها دوست ندارند با مادریدی‌ها درگیر شوند. آنها در باشگاه رئال همیشه به روابط خوب فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی بها داده‌اند و نمی‌خواهند با بازیکن، پشت به پاریسی‌ها مذاکره کنند.

در حال حاضر توپ در زمین کیلیان امباپه است که همچنان به دفع PSG ادامه می‌دهد در حالی‌که رئال مادرید در این زمینه محتاطانه منتظر اتفاقاتی است.

از طرف دیگر، لئوناردوی مدیر ورزشی PSG گزینه‌های مختلفی را مدیریت می‌کند که اگر سرانجام امباپه در پاریس نماند، محمدصلاح را به عنوان گزینه جدی جانشین وی نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала