Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تراشتگن: از دست دادن مسی برای بارسلونا قطعا یک شکست خواهد بود

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
دروازه‌بان آلمانی بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پیوند به موضوعات مختلف از جمله آینده لیونل مسی و مدیرت این باشگاه صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا معتقد است که از دست دادن مسی برای بارسلونا بسیار سنگین تمام خواهد شد. سنگربان بارسا می‌گوید که او رییس کنونی باشگاه یک فرد 100درصد قابل اعتماد است.

مارک-آندره تر اشتگن دروازه بان بارسلونا  Russia World Cup Germany Arrival - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
تراشتگن: این‌بار بازی به 120 دقیقه نمی‌کشد
تراشتگن ابتدا در خصوص آینده فوق ستاره بارسلونا گفت:«لیونل مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. قطعا از دست دادن او برای بارسلونا یک شکست خواهد بود. در پایان اما این خودش تنها تصمیم گیرنده خواهد بود. به تصمیم او باید احترام گذاشت.»
سنگربان آبی‌اناری‌ها در ادامه در خصوص خوان لاپورتا نیز گفت:«ما به لاپورتا 100 درصد اعتماد داریم که او می‌تواند باشگاه را به مسیر درست برگرداند. طرز صحبت کردن لاپورتا بسیار مرا شیفته خودش کرد. لاپورتا همیشه در دسترس است و به ما انرژی خارق العاده ای میدهد.»

تراشتگن در پایان در خصوص حضور خودش در بارسا گفت:«برای هفت سال است که دراینجا هستم و حس بسیار خوبی دارم. تغییر مدیریت بارسلونا کمی آرامش برای ما به ارمغان آورد که این برای باشگاه خوب است. بارسلونا در آینده هم موفق خواهد بود و از این بابت اطمینان دارم. برای فقط مدت زمان تمدید ملاک است چون می‌خواهم بمانم.»

این سنگربان آلمانی باید همانند اکثر بازی ‌های دیگر، ناجی بارسلونا باشد. با این حال در چند بازی گذشته او مانند گذشته نبوده است. او مقابل گرانادا خوب حاضر نشد و اشتباه بزرگی را مرتکب شد که منجر به گل اول گرانادا شد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала