Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال در حال مذاکره با مهاجم اینتر؛ لاوتارو به مادرید می‌آید؟

© AP Photo / Victor CaivanoO jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre.
O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
کادناکوپه در گزارشی مدعی شده که باشگاه رئال مادرید در حال مذاکره با لاوتارو مارتینز مُهاجم آرجانتینی اینتر برای فصل آینده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید در حال حاضر با ظرفیت کامل برای برنامه ریزی فصل آینده کار می‌کند و یکی از اهداف اصلی دبیرخانه فنی باشگاه تقویت خط حمله جهت گل‌زنی بیشتر است. روز گذشته "کادناکوپه" گزارش کرد، یکی از ستاره‌های مورد علاقه دبیرخانه فنی رئال، لاوتارو مارتینز مُهاجم آرجانتینی 23 ساله اینترمیلان است که مادرید از قبل در حال مذاکره برای همکاری آینده است و طبق اطلاعات ذکر شده، رئالی‌ها هنوز برای مذاکره با اینتر نشسته است.

ملی پوش آلبی سلسته یکی از برجسته‌ترین فوتبالیست‌های قهرمان اخیرا اعلام شده اسکودتو است و سالها در مدار توجه رئال مادرید بوده است. در حقیقت، باشگاه سفیدها قبلاً در زمان حضورش در راسین کلپ با این مُهاجم در تماس بودند، همانطور که لاوتارو اخیراً در مصاحبه‌ای در ESPN توضیح داد. "سولاری در کاستیا بود و به دنبال من آمد. آنها به من پیشنهاد دادند که قرارداد ببندم اما خودم را آماده ندیدم."

لاوتارو همچنین یکی از اهداف اصلی بارسلونا بود که کاتالان‌ها فصل گذشته قصد داشتند او را به عنوان جانشین لوئیز سوارز به خدمت بگیرند، اما این بازیکن سرانجام تحت فرمان کونته در اینترمیلان باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала