Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: اولویت ما قهرمانی لیگ‌برتر است، سپس به قهرمانی اروپا فکر کنیم!

© AFP 2023 / SERGEI SUPINSKYگواردیولا
گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی می‌گوید که قهرمانی در لیگ برتر اولویت آنان است و پس از آن به قهرمانی اروپا فکر می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل چلسی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
برای سومین‌بار در تاریخ فینال لیگ قهرمانان؛ نبرد انگلیسی‌ها برای فتح جام
پپ ابتدا در باره صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان گفت:«به چلسی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان تبریک می گویم. آنها دو عملکرد خوب مقابل پادشاه این رقابت ها انجام دادند. ما می خواهیم بازیکنانی را که تصمیم می گیریم بازی کنند کاملاً متناسب با شیوه بازی آنها باشند و ویژگی های شکست دادن آنها را داشته باشند، تلاش کنیم و بازی کنیم.»
پپ در ادامه در خصوص قهرمانی لیگ جزیره گفت:«من همیشه گفته ام لیگ برتر مهمترین عنوان است. چهار بازی مانده، به یک پیروزی احتیاج داریم و فردا تلاش می کنیم آن را بدست آوریم.»
گواردیولا در  پایان در درباره قهرمانی لیگ قهرمانان:«مورد فینال مسابقات لیگ قهرمانان یک فکر وجود ندارد. وقتی لیگ برتر را قهرمان شویم، تمرکز نهایی لیگ قهرمانان خواهد بود و همه چیز به فینال مربوط می شود. من یک پسر محتاط هستم. در ورزش تا زمانی که آن را نداشته باشید در مورد آن صحبت نمی‌کنید

سه شنبه شب سیتی با برتری بر پی اس جی توانست به فینال برسد و یک روز بعد نیز چلسی با شکست 2-0 رئال راهی فینال شد تا در استانبول، فینالی تمام انگلیسی را شاهد باشیم.

دو باشگاه متمول انگلیسی شانس این را دارند تا فصل را با دبل تمام کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала