Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکاکو پیرامون رابطه‌اش با زلاتان: ایبر یک فوتبالیست بزرگ است؛ سری‌آ به او نیاز دارد

© REUTERS / Daniele MascoloEl futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic
El futbolista Romelu Lukaku y el futbolista Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
ستاره بلجیمی اینتر پس از ماه‌ها به درگیری‌اش با زلاتان ابراهیمووچ واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو ستاره اینتری‌ها می‌گوید از واکنشی که مقابل زلاتان ایبراهیموویچ داشته خوشحال نیست اما اجازه توهین کردن را به کسی نمی‌دهد.

لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
لوکاکو به زلاتان: پادشاه میلان من هستم، تعظیم کن
ستاره بلجیمی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در این باره گفت:«ما 1 -0 عقب بودیم، من هم یک موقعیت گل را خراب کرده بودم و یک مقدار عصبانی بودم. حرف‌ها او من را به هم ریخت. بابت واکنشی که داشتم اصلاً خوشحال نیستم، اما اجازه نمی‌دهم کسی به من توهین کند. واقعیت این است که من آدم متواضعی هسستم، یک برنده که همیشه تا پای جانم برای هم‌تیمی‌هایم مبارزه می‌کنم.»
لوکاکو در ادامه به ستایش از مهاجم 39 ساله میلان پرداخت و گفت:«زلاتان یک فوتبالست بزرگ است که هر جایی که بوده عنوانی به دست آورده و در طول فوتبالش هم بیش از 500 گل زده است. من تا زمانی که در منچستریونایتد بودم رابطه خوبی با او داشتم، به هر حال ماه این نوع فوتبالیست‌ها در سری آ ایتالیا نیاز داریم.»

اینتر برای اولین بار در 11 سال گذشته به قهرمانی در سری آ رسید اما در لیگ قهرمانان در همان دور گروهی حذف شد. لوکاکو در این مورد گفت:«خیلی ناامیدکننده بود. رئال مادرید باشگاهی قدرتمند است اما ما بهتر از دو تیم دیگر گروه‌مان بودیم، باید فصل آینده حتما به یک هشتم نهایی صعود کنیم البته که هر اتفاقی ممکن است بیفتد.»

در دیدار دو تیم اینتر و میلان در دیدار یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، زلاتان و لوکاکو درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند و هر دو طرف الفاظ توهین آمیز و جملات زننده ای را خطاب به هم بر زبان آوردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала