مشاهده پهپاد امریکایی در سرحدات روسیه

© AP Photo / Northrop Grumman via U.S. Navy, Erik Hildebrandtپهپاد امریکایی RQ-4 Global Hawk
پهپاد امریکایی RQ-4 Global Hawk - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
یک پهپاد امریکایی با یک عمل غیر معمولی در نزدیکی سرحدات روسیه مشاهده شد.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلگرامی Voenniy Obozrevatel با استناد به گزارشات نظارت، نیروهای یالات متحده دو طیاره بدون سرنشین (پهپاد) RQ-4A Global Hawk را به سرحدات روسیه در بحیره سیاه اعزام نموده است.

 همانطور که نویسندگان کانال اشاره کردن ، پهپاد اول با کود FORTE10  میباشد که در مسیر معیین برای ارتش ایالات متحده کار می کند.

 پهپاد جاسوسی امریکا   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2019
پهپاد جاسوسی امریکا در نزدیکی مرزهای روسیه دیده شد + تصاویر

این نشریه می گوید: " اما نوع دوم (GINGR68) وظیفه ای خاص را با خود دارد."

FORTE10 ، همانطور که از گزارشات نظارت برمی آید، پس از ورود به حریم هوایی بحیره سیاه ، تا سرحدات روسیه نزدیک ساحل جنوبی کریمه پرواز کرد، از سمت شرق به سمت تنگه کرچ رفت، سپس در امتداد ساحل بحیره سیاه قلمرو کراسنودار پرواز کرد، برگشت و پس از عبور از مسیر بازگشت، از غرب شبه جزیره کریمه دور شد.

به نوبه خود، GINGR68  در مسیری دیگر وارد آسمان بحیره سیاه شد و بلافاصله به سمت نووروسیسک رفت، در آنجا شروع به دور زدن در امتداد ساحل کرد، اما با فاصله بیشتر. پس از چندین دور، پهپاد به سمت ساحل جنوبی کریمه حرکت کرد و به دور آن چرخید.

ایالات متحده نظارت منظمی بر سرحدات جنوبی روسیه در میان تمرین های نظامی عمده ای که قشون روسیه همزمان با افزایش تنش در Donbas  در کریمه انجام می داد، ترتیب داد. بر فراز بحیره سیاه، تقریباً هر روز هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی و هواپیماهای اکتشافی سایر کشورهای ناتو دیده می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала