Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نژند در صحبت با اسپوتنیک: شاگردانم قوی‌تر از هوتک و مبارز هستند

© @suptnik: Abdullah bekzadواحد نژند
واحد نژند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
واحد نژند، ورزشکار رشتۀ مبارزات آزاد کشور می‌گوید شاگردان او قوی‌تر از بازمحمد مبارز و احمد ولی هوتک هستند.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالواحد نژند، ورزشکار رشتۀ مبارزات آزاد افغانستان که به تازه‌گی حریف روسی‌اش پاول اردیشیف را در سازمان «Fight Night» در شهر مسکو شکست داد، در مصاحبه‌ای اخصاصی با «اسپوتنیک» افغانستان در پیوند به موضوعات مختلف از جمله برنامه‌های آینده خودش صحبت کرده است.

نژند و فیضی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.04.2021
المپیک و تربیت بدنی دست چند خائن و دروغ گو است؛ صحبت های تند نژند و فیضی پس از بازگشت به کابل+ ویدیو

نژند در این مصاحبه، مسابقات اخیر دو ورزشکار این رشته یعنی بازمحمد مبارز و احمد ولی هوتک را تقلبی می‌داند و سطح مبارزات آنان را مورد سوال قرار می‌دهد.

نژند در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک در مورد مسابقات اخیر بازمحمد مبارز و احمد ولی هوتک گفت:«شهرتی که این‌ها در حال حاضر برخوردار استند، اما سطح مبارزات شان بسیار پایین است در حدی که شاگردانم قوی‌تر از این‌ها مبارزه می‌کند. برابر این‌ها «بازمحمد مبارز و احمد ولی هوتک» باید حریفی مثل نژند قرار بگیرد.»

نژند در پاسخ به این پرسش خبرنگار اسپوتنیک که اگر قرار باشد با یکی از آنان وارد قفس شوی، کدام یکی خواهد بود، گفت:«هر دوی این ورزشکار به افغانستان افتخار آورده اند. برای مردم لبخند آورده اند. اما این مسابقات آخر شان را که دیدم جایگاه خودم را در حد شان نمی‌بینم. بروند یگان کلپ بازکنند و بچه‌ها را تمرین دهند.»

مسابقات اخیر بازمحمد مبارز و احمد ولی هوتک با موجی از انتقادات مواجه شد. بسیاری‌ از ورزشکاران و کارشناسان این رشته، مبارزات این دو ورزشکار ساختگی و تقلبی عنوان کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала