Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویارئال آبروی اسپانیا در اروپا؛ امری با حذف تیم سابقش دوباره در آستانه قهرمانی در یورو لیگ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ویارئال
ویارئال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
تیم فوتبال ویارئال به لطف پیروزی 2 بر یک خانگی در بازی رفت و تساوی در بازی برگشت در امارات در مقابل آرسنال به دیدار پایانی لیگ اروپا راه یافت.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال آرسنال انگلستان و ویارئال اسپانیا در چارچوب بازی برگشت از مرحله نیمه پایانی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه امارات شمال لندن به مصاف همدیگررفتند که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به کار خود پایان داد.

آرسنال فینال تمام انگلیسی رقابت‌های یورولیگ را نقش بر آب کرد و لیگ اروپا که مثل رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می‌توانست با فینال تمام انگلیسی همراه ‌شود که البته آرسنال با باخت خود مانع این اتفاق شد.

با حذف آرسنال تیم فوتبال ویارئال به بازی پایانی رقابت‌های یورو لیگ راه پیدا کرد، زیردریایی‌های زرد به دلیل پیروزی دو بر یک در بازی خانگی خود در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا در ورزشگاه دل سرامیکا به بازی پایانی این رقابت‌ها در فصل 2020-2021 راه پیدا کرد.

اونای امری سرمربی فعلی تیم فوتبال ویارئال و پیشین آرسنال که سابقه حضور و کسب افتخارات فراوان در رقابت‌های لیگ اروپا با سویا را در کارنامه دارد و به عنوان پادشاه این رقابت‌ها از وی یاد می‌شود بار دیگر موفق شد با کنار زدن تیم سابقش یعنی آرسنال به بازی پایانی رقابت‌های یورو لیگ صعود ‌کند تا درجدال پایانی در مقابل منچستریونایتد در آستانه فتح مجدد رقابت‌های لیگ اروپا قرار بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала