Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: به هازارد گفتم عذرخواهی کند، اتفاقات چمپیونزلیگ را باید فراموش کنیم

© Sputnik / Denis Tyrin /  مراجعه به بانک تصاویر Zinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با سویا، در مورد شرایط تیمش و برخی موارد مهم دیگر صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از حذف ار رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی، فردا شب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو، میزبان سویا است و دیدار فوق‌العاده دشواری در پیش دارد.

دقایقی قبل نشست خبری این دیدار برگزار شد و زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

او در باره بازی فردا گفت:" می‌دانیم که برای چه بازی می‌کنیم. چهار فینال در پیش داریم. چهار بازی تا پایان فصل داریم. می خواهیم چمپیونزلیگ را فراموش کنیم و روی بازی فردا تمرکز کنیم اما به شما وعده می‌دهم که به رقابت ادامه خواهیم داد. سویا تیم متفاوتی است. به رقابت ادامه می‌دهند. تیم خوبی هستند و امسال این را ثابت کرده اند. برای بردن لالیگا می جنگند. می دانیم که چه حریفی هستند و چگونه بازی می کنند".

سرمربی رئال در مورد برگشت بازیکنان از مصدومیت و دوباره مصدوم شدن آن‌ها گفت:" قطعا در مورد حجم بالای مصدومیت ها نگران هستم. همه باشگاه‌ها همین مشکل را دارند اما ما بیشتر از بقیه دچار مشکل شدیم. نگران هستم. می خواهم که بازیکنانم را داشته باشم و مصدومیت های زیادی داشته‌ایم. سال خاصی است. بازیکنان به هیچ وجه استراحت نکردند. تیم ملی، چمپیونزلیگ، لالیگا، کوپا و … لحظۀ رسیده که می‌توانی مشکلات بیشتری داشته باشی و امسال این مشکلات را داشتیم. این هیچ مفهومی ندارد. این گونه به مقطع پایانی فصل رسیدیم و امیدوارم که در پایان فصل شرایط عادی شود و پیش فصلی عادی تر را ببینیم".

زیدان در مورد هازارد، خنده‌های او پس از شکست برابر چلسی  و شرایطش گفت:" می‌داند که درون زمین باید چه کار کند و این کار را می کند. در مورد اتفاقات بعد از بازی صحبت شد اما خودش عذرخواهی کرد. از من، از باشگاه، از بازیکنان و … این اتفاق دیگر  گذشته و حالا باید روی فوتبال تمرکز کنیم. هر کسی می‌تواند در قلب مادریدیستاها جای بگیرد. در حال حاضر هازاردی که می خواستند را ندیده اند. اما باید به جلو نگاه کرد. برای همه شرایط مشکلی است اما او قرارداد دارد و می خواهد در این جا موفق شود. امیدوارم به زودی فوتبال خود را به عنوان بازیکن ارائه بدهد. هازارد عذرخواهی کرد و مشکلی نیست. هدفش ضربه زدن به دیگران نبود. بازیکن رئال است و برای حضور در رئال رقابت خواهد کرد".
وی در مورد آینده‌اش گفت:" من مربی رئال هستم و این مشخص است. در حال حاضر من مربی هستم. سعی می کنم که از فرصتم استفاده کنم و ببینیم در آینده چه می شود".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала