Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود رئال از تمدید قراردادِ نیمار با پی‌اس‌جی

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
عضو شوید
رئال مادرید از تمدید قرارداد نیمار جونیور با پاریس‌جرمن بسیار خوشحال است زیرا ماندن او در پی‌اس‌جی، احتمالاً به جدایی امباپه از این تیم خواهد انجامید.

به گزارش اسپوتنیک، ساعتی قبل نیمار جونیور پس از کش‌وقوس‌های فراوان، قرارداد خودش را با باشگاه پاریسن‌جرمن تمدید کرد و تا ماه جون سال 2025، در این تیم ماندگار شد.

PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2021
رسمی؛ نیمار قراردادش را با پی‌اس‌جی تمدید کرد

در حقیقت تمدید قرارداد نیمار به این معنی است که بازیکن برازیلی ستاره پی‌اس‌جی در سال‌های آینده خواهد بود و با توجه به همین موضوع امباپه روی خود فشاری برای تمدید قرارداد حس نخواهد کرد و درهای خروجی به روی او باز خواهد شد.

 در صورتی که نیمار تمدید نمی‌کرد، غیرممکن بود که پی‌اس‌جی در تابستان اجازه فروش امباپه را بدهد و به همین دلیل رئال مادرید از تمدید قرارداد بازیکن برازیلی خوشحال است و ازآن استقبال می‌کند.

با این حال رئال مادرید از تمدید قرارداد نیمار سود کرده و تابستان بعدی به صورت جدی به سراغ جذب امباپه خواهد رفت و این بازیکن را در فاصله یک سال تا اتمام قراردادش با پی‌اس‌جی به خدمت خواهد گرفت.

این در حالی‌ست که رئال مادرید چندین فصل است که به دنبال امباپه است و این بازیکن نیز علاقه‌مند به پیوستن به رئال مادرید است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала